התקשרו כבר עכשיו ותוך זמן קצר תחושו בהבדל!

פתרון לאין אונות

בחירת רופא זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לתפקוד מיני!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

תוכן עניינים

פתרון לאין אונותאין אונות היא מצב בו הגבר מתקשה בביצוע פעולות מיניות. אין אונות כוללת ירידה משמעותית בהערכה העצמית של הגבר וכך משפיעה על איכות החיים שלו במגוון תחומים. האם יש פתרון לאין אונות? המאמר הבא הוא בשבילכם. 

 

מהי אין אונות?

אין אונות היא מצב בו הגבר מתקשר להגיע לזקפה או לשמור אותה. אחד המצבים של אין אונות הוא הפרעה בהגעה לזקפה. במצב כזה הגבר יתקשה להגיע לזקפה מלאה וכל גירוי או ניסיון להביא את הגבר לזקפה לא יצליח. 

כמו כן, מצב נוסף של אין אונות הוא הפרעה ביכולת לשמור על הזקפה. כלומר, הגבר מצליח להגיע לזקפה אך הוא לא מצליח לשמור אותה בסיבה טובה ולקיים יחסי מין תקינים. במצב כזה הגבר לא מצליח לתפקד מינית או להגיע לאורגזמה, מה שכולל תסכול רב. 

מצב נוסף בו אין אונות באה לידי ביטוי הוא חוסר חשק מיני וחוסר רצון לקיום יחסי מין. ירידה בחשק המינית לא בהכרח כוללת הפרעות זקפה אורגניות אלא מצב בו הגבר מתמודד עם חוסר חשר מיני. לעומת מצב בו יש הפרעה בהגעה לזקפה שקורה גם בעקבות בעיות גופניות, חוסר חשק מיני קורה בעיקר בעקבות הפרעות נפשיות.  

חשוב מאוד לאבחן אין אונות על מנת להמליץ על טיפול רפואי בהתאם. בזכות האבחון ניתן להבין את מקור הבעיה וכיצד לטפל בה.

פתרון לאין אונות על ידי טיפול פסיכולוגי

טיפול פסיכולוגי יכול להוות פתרון לאין אונות. אחד הגורמים הנפוצים ביותר לאין אונות הוא בעיות פסיכולוגיות. חרדה, מתח ולחץ עלולים לגרום למצב של אין אונות. חרדת ביצוע היא למעשה החרדה של הגבר שהוא לא יצליח להרשים או לענג את הפרטנר/ית שלו במהלך הפעילות המינית. במצב כזה, במקום לבצע פעילות מינית הגבר מתעסק ללא הרף בביצועים שלו, ברמה שלהם ובכל דבר אחר חוץ מרגע הנוכחי, הנתינה וההנאה מהאקט.

לכן, פתרון לאין אונות יכול להיות על ידי טיפול פסיכולוגי. טיפול פסיכולוגי מאפשר לטפל באין אונות על ידי שיחות. במהלך השיחות הפסיכולוג ינסה לגעת בעומק ובשורש הבעיה, כמו לדוגמא הפחד להיכשל, טראומה מהעבר, משקעים בין בני הזוג ועוד. הטיפול הפסיכולוגי יכול להיות אישי או זוגי שכולל את הפרטנר/ית. 

בעבר הטיפול הפסיכולוגי היה הטיפול המרכזי לאין אונות אך כיום גברים רבים פונים לטיפול תרופתי על מנת לזרז תהליכים. 

 

פתרון לאין אונות על ידי טיפול תרופתי

עוד פתרון לאין אונות הוא טיפול תרופתי. הטיפול התרופתי משמש גברים רבים שרוצים לקבל מענה מידי לצורך שלהם לתפקד באופן תקין באקט מיני. הטיפול התרופתי ניתן פעמים רבות רק על מנת להוריד את הלחץ הפסיכולוגי. התרופה הנפוצה ביותר כיום היא ויאגרה שמטפלת בזרימת הדם לפין כאשר קיים עירור מיני. יש לקחת את הכדור לפני קיום יחסי המין והוא ישפיע לאורך היחסים. יש לרכוש את התרופה במקום מורשה שמאפשר לבדוק את מקוריות התרופה. 

שימו לב- לפני שבוחרים בטיפול תרופתי וממהרים לקחת את הכדור חשוב מאוד לבדוק קיומן של מחלות כרוניות כמו סוכרת, מחלות לב, טרשת עורקים ועוד. בנוסף יש לקחת בחשבון שהתרופה לא עובדת ביעילות על אנשים שעברו ניתוח בבלוטת הערמונית. 

מלבד לויאגרה, פתרון לאין אונות על ידי תרופות יכול לכלול הזרקות לאיבר המין. לדוגמא, ניתן לבצע הזרקות מסוג פאפברין או פנטולאמין. יש לקחת בחשבון שלהזרקות אלה יש תופעות לוואי שונות כאשר המסוכנת ביותר היא זיקפה ארוכה ומתמשכת. בנוסף יש לשים לב שהזריקות עלולות לגרום לצלקות באזור ולגרום לירידה בדימוי העצמי של הגבר. 

 

פתרון לאין אונות על ידי גלי הלם

גלי הלם הם גלי אנרגיה קצרים ועוצמתיים שמאפשרים טיפול יעיל בהסתיידויות ודלקות כרוניות בשרירים, גידים ורקמות. טיפול בגלי הלם הוא טיפול שמתבצע על ידי מכשיר עוצמתי. עם טיפול בגלי הלם ניתן לזרז תהליכי ריפוי בבעיות אורתופדיות שונות בגוף שלנו. בשנים האחרונות ניתן טיפול בגלי הלם לאין אונות. הטיפול בגלי הלם משפר את התפקוד הזקפתי לאורך זמן וכך מאפשר להתנהל בספונטניות. 

גלי הלם מעודדים יצירה של כלי דם חדשים ומשפרים את זרימת הדם של המטופל. כאשר מבצעים טיפול בגלי הלם באזור הפין, ניתן לשפר את זרימת הדם באזור. מדובר בטיפולים קצרים של כעשרים דקות שלא כרוכים בכאב או בתופעות לוואי אחרות. 

טיפול בגלי הלם יעיל למטופלים עם מחלות רקע כמו סוכרת, השמנת יתר, סינדרום מטבולי, יתר לחץ דם, עודף שומנים בדם, בעיות לב לאחר צינתורים או ניתוח לב. במקרים אלה טיפול בגלי הלם מספק פתרון לאין אונות. למעשה כ-60% מהמטופלים חוו שיפור משמעותי באיכות הזקפה בזכות טיפול בגלי הלם והפסיקו לנטול תרופות. 

פתרון לאין אונות על ידי טיפול כירורגי

במקרים בהם הטיפולים השונים לא עובדים ביעילות ולא מביאים לתוצאות הרצויות, ניתן למצוא פתרון לאין אונות בטיפול כירורגי. בטיפול הכירורגי למעשה משתילים תותב לפין. טיפול כירורגי יתבצע במקרים קיצוניים ומצריך בדיקות עמוקות. תותב לפין מושתל עם משאבה צמודה שמפעילה את מנגנון הזקפה בעת הצורך. 

טיפול כירורגי נוסף ניתן במקרים בהם יש פגיעה בכלי הדם שבאה לידי ביטוי בדליפת דם או בחסימת כלי דם. במקרים אלה יש לבצע ניתוחים על מנת לתקן את כלי הדם הפגועים. 

 

פתרון לאין אונות על ידי טיפול תזונתי

פתרון לאין אונות יכול לבוא גם על ידי טיפול תזונתי. טיפול תזונתי ניתן במטרה לתת איזון הורמונלי ונפשי. מדובר בטיפולים במסגרת הרפואה המשלימה שמתבססים על שינוי התזונה, צמחי מרפא ותוספי תזונה. תוספי התזונה מספקים תחליף טבעי לויאגרה ומעוררים את החשק המיני. בין תוספי התזונה הללו יהיו הצמחים ל-ארגינין, עלי גינקו, שורש רודיולה ותמצית פטריות כוח.

בנוסף יש לשים לב כי במסגרת טיפולים תזונתיים ימליצו למטופל להימנע מעישון, שתיית אלכוהול ומצבי מתח שעלולים להוריד את רמות הטסטוסטרון. 

פתרון לאין אונות
גברא פתרון טבעי לאין אונות
גברא פתרון טבעי לאין אונות

גברא כבר 26 שנה עוזרת לגברים הסובלים מאין אונות ומייסדת הפורטל לאין אונות בישראל, המקום עם המידע המקיף ביותר על כל הסיבות והגורמים לאין אונות, על דרכי ההתמודדות והטיפול ומייעצים בנושא!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן