התקשרו כבר עכשיו ותוך זמן קצר תחושו בהבדל!

אין אונות בגיל 60

בחירת רופא זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לתפקוד מיני!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

תוכן עניינים

אין אונות בגיל 60ככל שהשנים עוברות והגיל עולה, הגוף עובר שינויים רבים. העלייה בגיל עלולה לגרום לבעיות רפואיות שונות ובהן אין אונות. אין אונות הוא מצב בו הגבר מתקשה לבצע תפקוד מיני תקין. על אין אונות בגיל 60 נרחיב במאמר הבא. 

 

מהי אין אונות בגיל 60? 

אין אונות בגיל 60 ובכלל, היא מצב בו הגבר מתקשר להגיע לזקפה או לשמור אותה. קיימים שלושה מצבים מרכזיים בהם אין אונות יכולה להתבטא- 

  • הגעה לזקפה- אחד המצבים של אין אונות הוא הפרעה בהגעה לזקפה. במצב כזה הגבר יתקשה להגיע לזקפה מלאה וכל גירוי או ניסיון להביא את הגבר לזקפה לא יצליח. 
  • שמירה על זקפה- מצב נוסף של אין אונות הוא הפרעה ביכולת לשמור על הזקפה. כלומר, הגבר מצליח להגיע לזקפה אך הוא לא מצליח לשמור אותה בסיבה טובה ולקיים יחסי מין תקינים. במצב כזה הגבר לא מצליח לתפקד מינית או להגיע לאורגזמה, מה שכולל תסכול רב. 
  • ירידה בחשק המיני- מצב נוסף בו אין אונות באה לידי ביטוי הוא חוסר חשק מיני וחוסר רצון לקיום יחסי מין. ירידה בחשק המינית לא בהכרח כוללת הפרעות זקפה אורגניות אלא מצב בו הגבר מתמודד עם חוסר חשר מיני. לעומת מצב בו יש הפרעה בהגעה לזקפה שקורה גם בעקבות בעיות גופניות, חוסר חשק מיני קורה בעיקר בעקבות הפרעות נפשיות.  

מה הגורמים לאין אונות בגיל 60?

כפי שהבנו, הגיל עושה את שלו ומגיל מסוים מתחילים לחוש בקשיים קוגניטיביים ותפקודיים שונים. אין אונות בגיל 60 הוא מצב שיכול להיגרם בעקבות בעיות גופניות או פסיכולוגיות שונות. ריכזנו את הגורמים השונים לאין אונות- 

  • סיבות רפואיות- סיבות רפואיות שונות עלולות לגרום לאין אונות בגיל 60. לדוגמא מחלות לב, כולסטרול גבוה, לחץ דם גבוה או טרשת עורקים עלולות לגרום למצב של אין אונות. כמו כן על פי מחקרים, גברים שסובלים מאין אונות עלולים להיות בסיכון גבוה יותר להתקף לב, שבץ וסוכרת. 
  • בעיות פיזיולוגיות- יכולות להיות בעיות פיזיולוגיות שונות שגורמות לאין אונות בגיל 60.
  • נטילת תרופות- כאשר נוטלים תרופות מסוימות הן יכולות להשפיע על הגוף ועל התפקוד שלנו. תרופות שעלולות לגרום לאין אונות הן בעיקר תרופות נוגדות דיכאון ואנטי היסטמינים שכוללות תופעות לוואי בהן חוסר חשק מיני וקשיי ביצוע.  
  • בעיות פסיכולוגיות- חרדה, מתח ולחץ עלולים לגרום למצב של אין אונות. למעשה, אחת הסיבות הנפוצות לאין אונות היא גברים שסובלים מחרדת ביצוע. חרדת ביצוע היא למעשה החרדה של הגבר שהוא לא יצליח להרשים או לענג את הפרטנר/ית שלו במהלך הפעילות המינית. במצב כזה, במקום לבצע פעילות מינית הגבר מתעסק ללא הרף בביצועים שלו, ברמה שלהם ובכל דבר אחר חוץ מרגע הנוכחי, הנתינה וההנאה מהאקט. 

 

כיצד נאבחן אין אונות בגיל 60?

על מנת לאבחן אין אונות בגיל 60 יש לבצע מספר בדיקות שונות. במהלך האבחון, יתבצע קודם כל תשאול רפואי שמטרתו להבין את המצב הנוכחי של המטופל, האם יש לו מחלות רקע, האם הוא נוטל תרופות מסוימות וכיוצא בזה. בנוסף לכך יתבצעו מספר בדיקות שונות- 

  • בדיקות כלליות- על מנת לאבחן אין אונות יש לבצע בדיקות כלליות. הבדיקות הכלליות מיועדות לבדוק את המצב הנוכחי והאם קיימות מחלות רקע. בדיקות כלליות כוללות בדיקות דם לסוכר וכולסטרול, בדיקת לחץ דם ומגוון בדיקות לשלילת מחלות רקע. במקרה בו יש מחלת רקע ייתכן שהטיפול בה יפתור את בעיית האין אונות. 
  • בדיקה פיזיקלית- בנוסף האבחון כולל בדיקה פיזיקלית לאיבר המין והאשכים. בבדיקה זו בודקים את שלמותם ואת תפקוד מערכת העצבים באזור. 
  • בדיקה רקטלית- במסגרת האבחון יש לבצע גם בדיקה רקטלית שמיועדת לבדוק את הערמונית. 
  • בדיקת אולטרסאונד- לאחר שבוצעו הבדיקות הכלליות, אם אין מחלת רקע יש לבצע בדיקת אולטרסאונד. בדיקה האולטסראונד מיועדת להדגים את זרימת הדם למערכת המין. בזכות הבדיקה ניתן להבין האם קיימת בעיה באספקת הדם לפין. 
  • בדיקת זקפה בלילה- אצל רוב הגברים מופיעים אירועים של זקפה במהלך השינה. בבדיקת זקפה בלילה עוטפים את הפין בסרט מיוחד. במידה שהופיעה זקפה בלילה הסרט ייקרע. במידה שלא הופיעה זקפה התוצאה מעידה על בעיה פסיכולוגית ולא גופנית. 

חשוב מאוד לאבחן אין אונות על מנת להמליץ על טיפול רפואי בהתאם. בזכות האבחון ניתן להבין את מקור הבעיה וכיצד לטפל בה. לדוגמא, אם המקור לבעיה הוא בעקבות מחלה סיסטמית כמו סכרת או מחלת לב, הטיפול יהיה שונה. 

טיפול באין אונות בגיל 60

אין אונות בגיל 60 או בכל גיל עלולה לגרום לירידה משמעותית באיכות החיים. בנוסף, אין אונות עלולה להשפיע לטווח הארוך במיוחד בתחום הנפשי ועל מערכת היחסים. כאשר אין אונות לא מטופלת היא יכולה לגרום לבעיות נפשיות, לשינויים התנהגותיים כמו כעס ועוינות בעקבות דימוי עצמי נמוך ועוד. לכן, חשוב מאוד לטפל באין אונות בגיל 60.  

כאשר הגבר לא מצליח לספק ולענג את הפרטנר שלו, הדימוי העצמי שלו יורד באופן משמעותי וגורם לפגיעה גם בתחומים נוספים בחיים כמו לדוגמא בעבודה או מול המשפחה והחברים. בעקבות כך גברים רבים שסובלים מאין אונות מפתחים תחושת לחץ ודאגה המשפיעות עליהם בתחומים שונים בחיים. 

על פי מחקרים, כאשר חיי המין לא מספקים יש להם השפעה משמעותית על איכות החיים וההנאה מהחיים. כמו כן בעיות בתפקוד המיני משפיעות על מערכת היחסים באופן משמעותי ועלולות לגרום להערכה עצמית נמוכה אצל שני הצדדים. לכן חשוב לטפל בבעיה על מנת לשמור על מערכת היחסים, להנות מחיי מין מספקים, למנוע ירידה בהערכה העצמית וירידה באיכות החיים בכלל. 

אין אונות בגיל 60
גברא פתרון טבעי לאין אונות
גברא פתרון טבעי לאין אונות

גברא כבר 26 שנה עוזרת לגברים הסובלים מאין אונות ומייסדת הפורטל לאין אונות בישראל, המקום עם המידע המקיף ביותר על כל הסיבות והגורמים לאין אונות, על דרכי ההתמודדות והטיפול ומייעצים בנושא!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן