התקשרו כבר עכשיו ותוך זמן קצר תחושו בהבדל!

תרופה לשפיכה מוקדמת

בחירת רופא זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לתפקוד מיני!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

תוכן עניינים

לשפיכה מוקדמת ישנם פתרונות תרופתיים ואחרים, המנסים לטפל בבעיה זו. שפיכה מוקדמת הינה הפרעה בתפקוד המיני אשר מציקה ל- 30% מהגברים ואף יותר, ונובעת פעמים רבות מבעיה פיזיולוגית או פסיכולוגית כלשהי.

טיפולים אפשריים בשפיכה מוקדמת הם טיפולים פסיכו-סקסואליים או נפשיים, או כאלה אשר משלבים אימון לשליטה טובה יותר בזמן השפיכה, עם או ללא בת הזוג.

הטיפול התרופתי ניתן בדרך כלל רק במקרים קשים, בהם הירידה באיכות החיים הינה משמעותית ביותר, ופוגעת באופן עמוק בכל רבדי החיים. עד היום מעטות התרופות אשר הצליחו לרשום יעילות מלאה, במיוחד כאשר זוהי דרך הטיפול היחידה. נהוג לשלב בין הטיפול התרופתי והפסיכולוגי למתן תוצאות טובות ומהירות.

כיום, טיפול הבחירה בשפיכה מוקדמת הוא תרופות פסיכיאטריות, אנטי דיכאוניות, כדוגמת סרוקסט, אשר יכולות לעכב או לדחות את השפיכה, אשר מתרחשת באופן מהיר מדי. תופעת הלוואי של תרופות אלו, אשר להן השפעה פסיכיאטרית הינה עיכוב השפיכה. החיסרון של משפחת תרופות זו הן תופעות הלוואי הפוטנציאליות.

מכיוון שתרופה זו מנסה לטפל בתסמינים הפיזיולוגיים בלבד, יעילות התרופה נמשכת כל עוד ממשיכים לקחת אותה. אולם הבעיה עלולה לחזור, כאשר מפסיקים את הטיפול התרופתי. לכן, התלות אשר מפתחים הגברים בתרופה זו, עלולה להיות תמידית. ישנן תרופות חדשות אשר יוצאות לשוק, ואיתן התקווה לטיפול טוב יותר.

תרופה לשפיכה מוקדמת חדשה ממשפחת SSRI

תרופה לשפיכה מוקדמת נפוצות בארצות אירופה ונקראית פריליג'י (Priligy) או .Dapoxetine תרופה זו אינה משווקת בארץ, אך היא מחכה לאישור משרד הבריאות. בדומה לתרופות האנטי דיכאוניות (SSRI), גם תרופה זו מנסה לעבוד על שינוי רמות הסרוטונין במוח, אולם עם פחות תופעות לוואי ובעלת אפקט קצר יותר. מכיוון שתרופה זו נוסתה על מספר רב של גברים, היא נחשבת לתרופה בטוחה ויעילה יחסית למתחרות שלה, ממשפחת התרופות הפסיכיאטריות.

תרופה זו יכולה להילקח רק פעם ביממה, כשעה עד שלוש שעות לפני קיום יחסי המין. תופעות הלוואי האפשריות מתרופה זו הן לחץ דם נמוך אשר מורגש במיוחד בעמידה ובחילה. יש לבדוק את האינטראקציה הבין תרופתית אשר עלולה להיות כאשר לוקחים תרופות מסוגים שונים.

כמו כן, יש להימנע מנטילת תרופה זו כאשר ידועות בעיות בכלי דם או מחלות לבביות. לפני לקיחת התרופה יש להיוועץ עם הרופא, ולכן ההמלצה היא לא לקנות את התרופה במקומות אשר לא דורשים מרשמים, כמו למשל ברשת האינטרנט.

תרופה לשפיכה מוקדמת חדשה ממשפחת האופיואידים

טרמדרול או טרמדקס הינה תרופה ותיקה המשמשת כבר עשרות שנים לטיפול בכאבים. היא פועלת על שחרור סרוטונין ומעכבת קליטה של נוראפינפרין במערכת העצבים המרכזית. לתרופה זו השפעה קצרת טווח, אשר יכולה לנוע בין 4 שעות ל- 24 שעות, תלוי בדרך מתן התרופה (כדורים, זריקות, תרסיס ועוד).

תופעות הלוואי הפוטנציאליות של תרופה לשפיכה מוקדמת הינן בחילות, כאבי ראש ועלולה להופיע עצירות ברמה זו או אחרת. עם זאת, בארצות הברית, הוחלט כי תרופה זו בטוחה מספיק והיא אינה נמכרת על פי מרשם רופא.

תרופה לשפיכה מוקדמת זו יכולה להילקח זמן קצר לפני קיום יחסי המין, ולכן היא יעילה דווקא לגברים אשר לא רוצים להיות תלויים באופן יומיומי בנטילת תרופות. על פי ניסויים רבים שנעשו בתרופה זו בהשוואה לאחרות, נראה כי יעילותה עומדת למבחן והיא מאפשרת את הארכת זמן השפיכה.

על פי דיווחי הניסויים, היא מאפשרת עיכוב של עד פי שלושה מזמן השפיכה המקורי. משום כך, טרמדרול תופסת את מקומה בשוק זה ונהיית נפוצה יותר ויותר בקרב גברים רבים.

גברא פתרון טבעי לאין אונות
גברא פתרון טבעי לאין אונות

גברא כבר 26 שנה עוזרת לגברים הסובלים מאין אונות ומייסדת הפורטל לאין אונות בישראל, המקום עם המידע המקיף ביותר על כל הסיבות והגורמים לאין אונות, על דרכי ההתמודדות והטיפול ומייעצים בנושא!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן