התקשרו כבר עכשיו ותוך זמן קצר תחושו בהבדל!

תפקוד מיני של נשים לאחר הליך שאינו פולשני לטיפול בסיבים ברחם

בחירת רופא זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לתפקוד מיני!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

תוכן עניינים

רופאים רואים חשיבות רבה באשר למודעות בקרב נשים באשר לאפשרות לעבור טיפול לא ניתוח ופחות פולשני לטיפול בסיבים ברחם – גידול שפיר של תאי שריר ברחם, אולם יש לדעת כי הטיפול אינו מתאים לכולן.

מהם סיבים רחמיים?

סיבים או שרירנים של הרחם הוא סוג של גידול שפיר מוצק הנוצרים בדפנות הרחם ויכולים לגרום תסמינים שונים ובלתי נעימים ואי נוחות רבה. לעתים קרובות חוות הנשים אשר סובלות מהבעיה דימום כבד במהלך המחזור החודשי, כאבים בזמן קיום יחסי מין, כאב באגן, בגב וברגל.

הטיפול היחיד אשר מסיר את החשש באופן גורף של התסמינים הוא ניתוח להסרת הסיבים אשר מבטיח כי היווצרותם לא תישנה. אולם חשוב לנשים לדעת כי אין זה הטיפול היחיד.

הליך לא ניתוחי

נשים הסובלות מסיבים ברחם חוו שיפור בחיי המין שלהן והקלה משמעותית בסימפטומים כשנה לאחר מעבר של הליך טיפולי לא ניתוחי הקרוי אמבוליזציה של בלוטת הרחם, כך עולה לאור מחקר אשר נערך בצרפת והראה כי 8 מתוך 19 נשים אשר עברו את הטיפול דיווחו על שיפור ניכר בכמה מדדים הכוללים הפחתה בכאב, ועלייה בתשוקה, בעוררות ובסיפוק המיני.

בנוסף לכך תשעה מתוך עשרת הנשים שהשתתפו בסקר דיווחו על שיפור באיכות חייהן. המומחים אומרים כי אין מדובר בהליך חדש, אולם עד כה לא התמקדו המחקרים באשר להשפעתו על התפקוד המיני של המטופלות.

אמבוליזציה של הרחם

אמבוליזציה של עורק הרחם מהווה אלטרנטיבה לניתוח ותבצע באמצעות חתך קטן בעור באזור המפשעה. התהליך מבוצע בידי רדיולוג אשר מחדיר צינור דק לעורק בחלק העליון של הרגל אשר אחראי על אספקת הדם לרחם וזאת תוך הדמיה בזמן אמת.

לאחר מכן מוזרמים חלקיקים זעירים אשר חוסמים את זרימת הדם לכלי הדם אשר מזינים ומעבירים את הדם אל הסיבים כך שנמנעת הזרמת הדם למקום והגידול מתכווץ ומת.

שיפור בתפקוד המיני ובתחושה הכללית

המחקר אודות הטיפול כלל למעלה מ-260 נשים ב-25 מרכזים רפואיים ברחבי צרפת אשר בוצע בהן הליך האמבוליזציה. לאחר הטיפול נשאלו הנשים בנוגע לתפקודן המיני ואיכות חייהן לאחר שנה מזמן הניתוח. המחקרים העלו כי לאחר תקופה של פחות משנה לאחר ההליך, נמשכו הדימומים הבלתי תקינים והכאבים בחלק גדול של המטופלות, אולם לאחר שנה רק 39 נשים דיווחו על דימום בלתי תקין ו-42 נשים בלבד סבלו מכאבי אגן.

לא זאת בלבד אלא שנמצא כי ההליך הרפואי הבלתי ניתוחי הוביל לשיפור משמעותי בכל ההיבטים של התפקוד המיני, כך שהחוקרים הסיקו כי לא מדובר אך ורק בטיפול בשרירנים ברחם באופן ממוקד ומקומי, אלא מדובר בהליך אשר תורם רבות ומאפשר לנשים לחזור לחיים נורמליים תוך חזרה לתפקוד מיני תקין ומלא במקביל לחזרה של התשוקה המינית ובכך נמצא כי חל שיפור כללי באיכות חיי המטופלות.

סייג לטיפול: אינו מתאים לכולם

הטיפול אמנם יעיל ובלתי פולשני, אך קיים סייג מסוים בכך שהוא אינו מתאים לכלל הנשים ולכל המקרים. לנשים אשר רוצות להיכנס להיריון, הטיפול אינו מומלץ משום שבכל זאת תיתכן השפעה על מספר אלמנטים הקשורים בפריון לאחר הניתוח. למרות ההצלחות של תוצאות הטיפול, הוא עדיין אינו נמצא בשימוש נרחב וזאת לפי דעת המומחים בשל חוסר ידיעה של הנשים על האפשרות של הליך האמבוליזציה.

חוסר הידיעה נובע לדעת חלק מהמומחים משיקולים כלכליים הגורמים לרופאים שלא לדבר על האפשרות המהווה חלופה לניתוח וזאת משום שהאפשרות הטיפולית האחרת אינה מתבצעת על ידם אלא עוברת לטיפול ואחריות של רדיולוג מומחה. לעומת דעה זו, אחרים סבורים כי אין זו הסיבה וכי רופאים מספרים למטופלות על כל האפשרויות הטיפוליות העומדות בפניהן, אלא שעל פי דבריהם, ישנם גורמים אחרים אשר חשוב לקחת בחשבון בטרם הטיפול בהם מיקום הגידול, ההיסטוריה הרפואית של המטופלת והכוונה שלהן להרות.

טיפול סיבים ברחם והשפעה על התפקוד המיני
גברא פתרון טבעי לאין אונות
גברא פתרון טבעי לאין אונות

גברא כבר 26 שנה עוזרת לגברים הסובלים מאין אונות ומייסדת הפורטל לאין אונות בישראל, המקום עם המידע המקיף ביותר על כל הסיבות והגורמים לאין אונות, על דרכי ההתמודדות והטיפול ומייעצים בנושא!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן