התקשרו כבר עכשיו ותוך זמן קצר תחושו בהבדל!

טיפולים בדיבור לסובלים משפיכה מוקדמת

בחירת רופא זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לתפקוד מיני!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

תוכן עניינים

שפיכה מוקדמת מתרחשת כאשר גבר פולט זרע במהלך קיום יחסי מין, מוקדם מכפי שהוא רוצה. כל עוד זה קורה לעיתים רחוקות, אין סיבה לדאגה. יחד עם זאת, אם גבר פולט זרע באופן קבוע מוקדם מכפי שהוא ובת או בן זוגו מעוניינים, כמו לפני שקיום יחסי המין מתחילים, או זמן קצר לאחר מכן, המצב נחשב לשפיכה מוקדמת. זוהי תופעה נפוצה, וההשערות הן כי אחד מתוך שלושה גברים עשויים להיות מושפעים מבעיה זו בזמן כלשהו.

גורמים ביולוגיים ופסיכולוגיים אחראים לשפיכה מוקדמת, למרות שגברים רבים נבוכים מכדי לדבר על התופעה, אך יש להבין כי זהו מצב שכיח ובר טיפול. תרופות, ייעוץ פסיכולוגי וטכניקות מיניות לעיכוב השפיכה משפרות את יחסי המין, וגברים רבים מסתייעים בשילוב של טיפולים קונבנציונאליים ואלטרנטיביים לטיפול יעיל בבעיה.

טיפול קוגנטיבי התנהגותי

גישה זו של טיפול קוגניטיבי התנהגותי, המכונה אף ייעוץ או טיפול בדיבור, כוללת שיחות עם מטפל בתחום בריאות הנפש, אודות מערכת היחסים והחוויות המיניות. טיפול זה מסייע בהפחתת חרדת הביצוע, או מאתר שיטות יעילות להתמודדות עם בעיות מתח, כולל פתרונות אפשריים.

גברים רבים החווים שפיכה מוקדמת חשים תסכול ואף בושה. הידיעה כי בעיה זו נפוצה, ולעיתים קרובות ניתנת לטיפול, מרגיעה את הגבר, וניתן להתרכז בשיפור הבעיה במקום לתת לה לפגום במערכת היחסים. במהלך הטיפול, ניתן לחקור את רמת הלחץ המשפיעה על החלק המיני של מערכת היחסים.

חלק מהמטפלים ממליצים להימנע מקיום יחסי מין לתקופה קצרה, ולקיים מגע שונה באמצעות גילוי ביטויי הנאה וחיבה פיסיים שונים, כגון נשיקות, חיבוקים, או התכרבלות. חיבור באופן הזה מסייע לבנייה מחודשת של הקשר הפיסי המספק. כאשר גבר מסיט את הדגש של פליטת זרע מוקדם מידי במהלך קיום יחסי המין, הוא יכול להניח את היסודות לבניית מערכת יחסים מינית מספקת יותר.

חשיבותה של התקשורת בין בני הזוג

בחלק מהמקרים, שפיכה מוקדמת עלולה להיגרם בעקבות תקשורת לקויה בין בני הזוג, או חוסר הבנה לגבי ההבדלים בתפקוד המיני הגברי והנשי. נשים זקוקות בדרך כלל לגירוי ממושך יותר בהשוואה לגברים, על מנת להגיע לאורגזמה, והבדל זה עלול לגרום לטינה מינית בין בני הזוג, והוספת לחץ למפגשים המיניים. גברים רבים חווים לחץ במהלך קיום יחסי המין, הנובע מדאגה לגבי טיב הביצוע, או דאגות אחרות שאינן קשורות ליחסי המין, ותחושות אלו מגבירות את הסיכון לשפיכה מוקדמת.

תקשורת פתוחה בין בני הזוג, כמו גם הנכונות לנסות מגוון גישות חדשות לקיום יחסי מין, מסייעים לבני הזוג להיות מרוצים, לסייע בהפחתת הקונפליקט ולהעלים את חרדת הביצוע. אם גבר אינו מרוצה ממערכת היחסים המינית שלו, עליו לשוחח עם בת או בן זוגו לגבי חששותיו. יש לגשת אל הנושא באופן אוהב ולהימנע מהאשמות לגבי חוסר שביעות הרצון. אם לא ניתן לפתור את הבעיות המיניות לבד, מומלץ להתייעץ עם מטפל אלטרנטיבי, יועץ זוגי או סקסולוג.

כמו כן, תרגול יוגה או מדיטציה מרגיעים את הנפש, מסייעים לשיפור הריכוז ומקנים שליטה גופנית טובה יותר, המובילה לביצועים משופרים ומניעת שפיכה מוקדמת.

גברא פתרון טבעי לאין אונות
גברא פתרון טבעי לאין אונות

גברא כבר 26 שנה עוזרת לגברים הסובלים מאין אונות ומייסדת הפורטל לאין אונות בישראל, המקום עם המידע המקיף ביותר על כל הסיבות והגורמים לאין אונות, על דרכי ההתמודדות והטיפול ומייעצים בנושא!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן