התקשרו כבר עכשיו ותוך זמן קצר תחושו בהבדל!

הפסקת שפיכת זרע

בחירת רופא זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לתפקוד מיני!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

תוכן עניינים

אי שפיכת זרע או הפסקת שפיכת זרע נחשבת כיום לתופעה נפוצה יחסית ובעיקר בקרב גברים בעולם המערבי. התופעה נפוצה עוד יותר אצל גברים חרדים, דתיים, כשהסיבות העיקריות לה קשורות ברוב המקרים להיבטים פסיכולוגיים.

הפסקת שפיכת זרע מוגדרת כבעיה בתפקוד המיני, אחת מתוך מספר בעיות שונות המשפיעות על התפקוד. גברים הסובלים מכך מתמודדים עם תחושת אשם, ובמיוחד גברים המעוניינים להביא ילדים לעולם.

מדוע מתרחשות בעיות בשפיכת זרע?

בעיות בתפקוד המיני באות לידי ביטוי בתצורות שונות. קושי בזקפה הוא אחת מהן, שפיכה מהירה נחשבת גם היא לבעיה בתפקוד המיני וגם הפסקת שפיכת זרע. אמנם, בהשוואה לשתיים הראשונות, היא פחות שכיחה, אך באופן כללי, כבעיה בתפקוד המיני, אפשר למצוא אותה אצל לא מעט גברים.

הבעיה מתבטאת בחוסר יכולת הגבר להגיע למצב של שפיכה במהלך קיום יחסי המין. מרבית הגברים, הסובלים מכך, מגיעים לשפיכה במצבים אחרים, כמו במגע אוראלי, מגע מיני או אוננות, אך הדבר איננו קורה במהלך קיום יחסי המין, בעת החדירה. הגבר חווה זקפה, אך לא נלוות אליה תחושה של עוררות מינית הפוגעת באופן משמעותי במידת ההנאה שלו בזמן האקט עצמו.

אי שפיכת זרע: הבעיה היא בעיקר בראש

הסיבות להפסקת שפיכת זרע מקורן לרוב בסיבות פסיכולוגיות רגשיות. אי שפיכת זרע יכולה להיגרם כתוצאה מחוסר יכולתו של הגבר להגיע לשחרור מלא, דבר הקורה לא אחת כאשר סובלים מבעיות בשליטה העצמית. לעתים הסיבה לכך היא הומוסקסואליות מודחקת, לעתים העונה בשנה, כגון הקיץ, גורמת להפחתת החשק המיני, לעתים הסיבה להפסקת שפיכת זרע קשורה להתפתחות מינית פתולוגית, למאבקי כוח עם הפרטנרית, לכעס סמוי כלפיה או לחוסר פתיחות.

במקרים מסוימים חווה הגבר לחץ רב המופעל עליו על ידי בת הזוג כדי להיכנס להיריון ולעתים הוא כלל לא מעוניין להביא ילד לעולם. מסיבה זו גם ישנם לא מעט גברים מהמגזר החרדי דתי הסובלים מבעיות כאלו, שלרוב נובעות מתפיסה מסוימת את האקט וגם מחוסר מוכנות למין.

שיטות הטיפול המוצעות כיום

הטיפול בהפסקת שפיכת זרע נחשב כיום לטיפול פשוט ומהיר. אמנם, במקרים נדירים הסיבות לכך קשורות בעניין פיזיולוגי ולא רגשי, אולם מכיוון שלרוב מדובר בסיבה פסיכולוגית, האפשרות הטיפולית הטובה ביותר היא פסיכותרפיה, שיחות עם פסיכולוג. שיחות אלו, מפגשים של אחד על אחד, מורידות את רמות החרדה אצל הגבר ועוזרות לו להתמודד עם בעיות השליטה.

בנוסף מוצעת גם אפשרות לטיפול התנהגותי, הכולל למידת שיטות מגע ראשוני מרגיעות יותר כדי להוריד את החרדה בזמן האקט ולהגיע למצב של שפיכה. בכל אותה תקופה מומלץ לבני הזוג להימנע מקיום יחסי מין וליצור מגע באופן הדרגתי. כלומר, בשלבים הראשונים נשיקות וחיבוקים, בהמשך ליטופים ומגע הדדי ורק בסוף התהליך קיום יחסי מין מלאים.

חשוב לזכור שטיפול זה מצריך מהמטופל ובת הזוג שלו סבלנות רבה וגם תמיכה. תחושה של אהבה, בת זוג שמכילה וכמובן רצון להתגבר על כך מסייעים בתהליך ומאפשרים לגבר להתמודד עם הסיבות לתופעה בצורה הנכונה ביותר ולמנוע בהמשך את חזרתה.

האם הגברת תכיפות הסקס תגרום לשביעות רצון גדולה יותר מהחיים?
גברא פתרון טבעי לאין אונות
גברא פתרון טבעי לאין אונות

גברא כבר 26 שנה עוזרת לגברים הסובלים מאין אונות ומייסדת הפורטל לאין אונות בישראל, המקום עם המידע המקיף ביותר על כל הסיבות והגורמים לאין אונות, על דרכי ההתמודדות והטיפול ומייעצים בנושא!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן