התקשרו כבר עכשיו ותוך זמן קצר תחושו בהבדל!

ניתוח לתיקון עקמת הפין

בחירת רופא זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לתפקוד מיני!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

תוכן עניינים

עקמת הפין היא מצב הבא לידי ביטוי בנטייה של הפין לכיוון ימין, שמאל, למטה או למעלה בזמן זקפה. לרוב הגברים ישנה סטייה קלה באיבר המין, אך במקרה של עקמת הפין, הזווית של איבר המין ביחס לגוף גדולה מדי וגורמת לבעיות תפקוד.

בדרך כלל מופיעות בעיות הקשורות לחדירה כאשר הזווית היא בת שלושים עד ארבעים מעלות, אך ייתכן מאוד שהמטופל יחליט כי ברצונו לעבור ניתוח לתיקון עקמת הפין, גם אם לא קיימות בעיות חדירה, לצרכים אסתטיים.

חשוב להבין, כי עקמת הפין משפיעה רבות על ההערכה העצמית ותפיסת הגוף, גם במקרים הקלים וזאת מעבר לצד הטכני של היכולת לבצע חדירה. אי לכך, כאשר באים לקבל החלטה בנוגע לניתוח לתיקון עקמת הפין, לא ניתן להתעלם ממכלול השיקולים שאינם טכניים, כלומר מהשיקולים הפסיכולוגיים, האישיים והרגשיים.

במה כרוך הניתוח?

לפני הניתוח המנתח יבצע מספר בדיקות של הפין כשהוא נמצא במצב זקפה במטרה להעריך את דרגת החומרה של העקמת ואת הזווית שבה נוטה הפין, על מנת שניתן יהיה לתכנן את מהלך הניתוח במדויק.

כמו כן, המנתח ימדוד את אורכו של הפין במצב זקפה מלאה על מנת לספק למטופל הערכה בנוגע לשיעור הקיצור שלו לאחר הניתוח. מידע זה יסייע למטופל לקבל החלטה בנוגע למעבר הניתוח. בהתאם לגילו של המנותח ומצב בריאותו הכללית, יופנה לעבור בדיקות שונות לפני הניתוח כמו לדוגמה בדיקת אק"ג, בדיקות דם מתאימות, בדגש על תפקודי קרישה וצילום חזה.

חשוב מאוד לעדכן את המנתח ואת הרופא המרדים בכל מקרה שבו המטופל נוטל תרופות נגד קרישה כמו לדוגמה קומדין או אספירין. בהתאם להחלטה של הרופאים תיתכן הפסקה בנטילה של התרופות כשבוע אחד לפני הניתוח על מנת למזער את הסיכוי לדימום.

הניתוח כרוך באשפוז של יום אחד עד יומיים לכל היותר אם כי משך הניתוח עצמו כשעה וחצי בלבד. הניתוח מבוצע תחת הרדמה כללית ולכן לפני תחילת ההליך הכירורגי, יחובר המטופל לעירוי דרכו יוזלפו תרופות ההרגעה שמטרתן להפחית את רמת החרדה ותרופות ההרדמה.

התאוששות והחלמה

ההתאוששות מניתוח לתיקון עקמת הפין מהירה מאוד, כשברוב המוחלט של המקרים ניתן יהיה לשחרר את המנותח לביתו יום אחד לאחר הניתוח. חשוב מאוד לשמור על האזור המנותח נקי ולהקפיד על רחצה עדינה ביותר עם מים וסבון. במשך כשבוע יש להימנע מביצוע פעילות גופנית וכן חשוב להימנע מקיום יחסי מין במשך שישה שבועות לאחר הניתוח.

על מנת לסייע להחלמה מהירה ובטוחה מומלץ מאוד להימנע מעישון במשך שבועיים לכל הפחות לפני הניתוח ואחרי הניתוח. כמו כן, חל איסור לעשות שימוש בתחליפי עישון המכילים ניקוטין.

מה הן תופעות הלוואי הפוטנציאליות של הניתוח?

באופן עקרוני, ניתוח לתיקון עקמת הפין נחשב לניתוח פשוט יחסית אך בדומה לכל פעולה כירורגית, גם ניתוח זה כרוך בנטילת סיכון מסוים. הבעיות העיקריות לאחר ניתוח לתיקון עקמת הפין הן יישור לא מלא של העקמת, קיצור של הפין מעבר לצפוי, שלא בהתאם לציפיות של המנותח, הישנות של העקמת לאחר הניתוח (העקמת עלולה להופיע מחדש תוך מספר חודשים במקרים מסוימים) ותחושה של התפרים מבעד לעור הפין.

מעבר לסיבוכים האלו, הנחשבים לספציפיים לניתוח לתיקון עקמת הפין, ייתכנו סיבוכים כלליים הקשורים בעיקר להרדמה הכללית, הרלוונטיים לכל ניתוח המבוצע תחת הרדמה כללית. בכל מקרה של עליית חום הגוף מעל שלושים ושמונה מעלות צלזיוס, יש לפנות באופן דחוף לחדר מיון, למוקד החירום או למנתח.

גברא פתרון טבעי לאין אונות
גברא פתרון טבעי לאין אונות

גברא כבר 26 שנה עוזרת לגברים הסובלים מאין אונות ומייסדת הפורטל לאין אונות בישראל, המקום עם המידע המקיף ביותר על כל הסיבות והגורמים לאין אונות, על דרכי ההתמודדות והטיפול ומייעצים בנושא!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן