התקשרו כבר עכשיו ותוך זמן קצר תחושו בהבדל!

11 טיפים לטיפולים טבעיים בזקפה לקויה

בחירת רופא זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לתפקוד מיני!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

תוכן עניינים

מגוון שיטות טיפול זמינות כיום לטיפול בבעיות זקפה. הטיפולים פשוטים ויעילים וכוללים שילובים של טיפולים נפשיים, טיפולים תרופתיים, ושינויים באורח החיים. מאמר זה סוקר 11 טיפים לטיפול בזקפה לקויה.

שמירה על המשקל

בחלק מהמקרים, קילוגרמים מיותרים עשויים להשפיע על חיי המין. גברים שסובלים מהשמנת יתר נוטים יותר לסבול מרמות כולסטרול גבוהות וסוכרת, אשר עלולות להוביל לבעיות זקפה.

מחקר מראה שגברים עם גודל מותניים מעל ארבעים סנטימטרים, נוטים יותר לסבול מבעיות זקפה. אם אתם מעוניינים לשמור על חיי מין בריאים, הקפידו על משקל בריא.

 

אם אתה מעשן, הפסק

זקוקים לסיבה נוספת להיגמל מעישון? הנה אחת: לגברים מעשנים יש סיכוי גבוה פי שניים לבעיות זקפה בהשוואה לגברים שאינם מעשנים.

עישון פוגע בחיי המין היות והוא מצמצם את כלי הדם. בנוסף, תרופות לבעיות בתפקוד המיני אינן עובדות על גברים מעשנים.

דיאטה ים תיכונית – זקפה לקויה קשורה במקרים רבים למחלות לב, ולכן תזונה בריאה ללב משפרת באופן משמעותי בעיות זקפה. מומלץ להפחית במזונות המובילים לסתימת עורקים, כגון חלב מלא שומן, מזונות מטוגנים ובשר אדום. יש להחליף מזונות אלו בשפע פירות וירקות טריים, דגים, ודגנים מלאים. תזונה זו משפיעה היטב על שיפור חיי המין.

שליטה על רמות לחץ דם – לחץ דם גבוה עשוי לצמצם את כלי הדם, ולהפחית את זרימת הדם בגוף. כשפחות דם זורם לפין, קשה להשיג זקפה. אם לא שולטים על רמות לחץ הדם באופן קבוע, הגיע הזמן להתחיל. יתכן שאתם סובלים מלחץ דם גבוה ואפילו לא יודעים על כך.

הימנעות מסמים – סמים רבים עלולים להוביל לבעיות זקפה. קוקאין ואמפטמינים, מריחואנה ואופיאטים, עלולים לגרום לבעיות בתפקוד המיני. סמים אלו מאטים במקרים רבי את מערכת העצבים המרכזית, וחלקם עשויים אף להזיק לכלי הדם. אם יש לך בעיית סמים, זוהי סיבה נוספת לקבל עזרה.

מעקב אחר רמות טסטוסטרון – רמות טסטוסטרון מתחילות לרדת בהדרגה בסביבות גיל שלושים, וממשיכות לרדת ככל שהגבר מתבגר. אם הרמות נמוכות מדי, הן משפיעות על החשק המיני והיכולת להשיג זקפה. בדיקת דם פשוטה יכולה להעיד על רמות טסטוסטרון נמוך, וקיימות שיטות רבות לטפל במצב זה.

הפחתת כולסטרול גבוה – כשכולסטרול מצטבר בכלי הדם, זה גורם להם להצטמצם, ולהאט את זרימת הדם. מצב זה מוביל לקושי בהשגת או שמירת זקפה. במצב של כולסטרול גבוה, הרופא יכול להציע שיטות להורדתו, כגון תרופות או שינויי תזונה.

שליטה על סוכרת – גברים עשויים לסבול מזקפה לקויה אם אינם מטפלים בסוכרת. רמות גבוהות של סוכר בדם עשויות להזיק לעצבים ולכלי הדם בפין. יש להתייעץ עם הרופא לגבי שיטות לשליטה על הסוכרת.

אם אתה שותה אלכוהול, הקפד על מתינות – שתיית אלכוהול ויחסי מין אינם תמיד שילוב נהדר. שתיית יותר מכוס אחת או שתיים עשויה להפחית את הליבידו, לרכך את הזקפה, או להקשות על אורגזמה. אם אלכוהול גורם לך לזקפה לקויה, הבעיה תיעלם אם תפחית את השתייה או תימנע מאלכוהול.

פעילות גופנית – טובה לחיי המין בהשפעות רבות. היא מסייעת לבריאות הלב וכלי הדם, שומרת על בקרת המשקל, מפחיתה מתח, וגורמת לתחושה טובה. מחקר מראה שאפילו חצי שעה הליכה מדי יום יכולה להפחית את הסיכוי לבעיות בתפקוד המיני.

התמודדות עם מתח – כשלחוצים בעקבות בעיות בעבודה, בעיות ביחסים, או שינוי משמעותי בחיים, הליבידו עשוי להיפגע. ואם גבר סובל כתוצאה מכך בזקפה לקויה, החרדה שלו עלולה להתגבר. הפחתת רמות הלחץ מספקת יתרונות בחדר השינה.

טיפים לטיפול בבעיות זקפה
גברא פתרון טבעי לאין אונות
גברא פתרון טבעי לאין אונות

גברא כבר 26 שנה עוזרת לגברים הסובלים מאין אונות ומייסדת הפורטל לאין אונות בישראל, המקום עם המידע המקיף ביותר על כל הסיבות והגורמים לאין אונות, על דרכי ההתמודדות והטיפול ומייעצים בנושא!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן