התקשרו כבר עכשיו ותוך זמן קצר תחושו בהבדל!

תוספי תזונה מומלצים לסובלים מאין אונות

בחירת רופא זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לתפקוד מיני!

תוכן עניינים

בעיות אין אונות הן בעיות מיניות גבריות נפוצות, המתרחשות כשאדם מתקשה להשיג זקפה או לשמור עליה לזמן ארוך מספיק כדי לבצע תפקוד מיני. בעיה זו אינה פשוטה כמו חוסר יכולת להגיע לזקפה במצב של עוררות. זהו חוסר תפקוד רב מערכתי מורכב.

עוררות מינית כרוכה במערכות רבות בגוף כולל המוח, מערכת העצבים, כלי הדם, השרירים, ההורמונים והרגשות. בעיה עם חלק אחד בגוף עשויה לגרום לבעיה במקום אחר, ולהתבטא באין אונות. גורמי הסיכון המשמעותיים ביותר לאין אונות הם גיל, טרשת עורקים, עישון, סוכרת, יתר לחץ דם, וכולסטרול גבוה. כל אחד ממצבים אלו קשור לליקויים בזרימת הדם ופגיעה בבריאות העורקים.

טיפולים אלטרנטיביים לאין אונות

בנוסף לתרופות מרשם, טיפולים מסורתיים ושינויים באורח החיים מספקים מספר אפשרויות מועילות לבעיות אלו. יחד עם זאת, חשוב להתייעץ עם הרופא לפני תחילת כל טיפול טבעי. הטיפולים המשלימים כוללים מספר צמחים המטפלים בבעיות אין אונות ואפילו יש גם תוסף תזונה לשיפור התפקוד המיני.

L-ארגינין

זוהי חומצת אמינו המשמשת כאבני הבניין של חלבונים, ונמצאת בבשר אדום, עוף, דגים ומוצרי חלב. ניתן אף ליצור אותה במעבדה. טיפול זה מסייע להרחבת כלי הדם והגברת זרימת הדם. ארגינין נחקר כטיפול בבעיות זקפה ונחשב כטיפול בטוח ויעיל.

אנשים שלוקחים ארגינין למצבי לב וכלי דם, מדווחים בדרך כלל על שיפורים בתפקוד המיני. מנה מוצעת היא אחד עד שני גרם, שלוש פעמים ביום, לצריכה על קיבה ריקה. הוא עלול לגרום למספר תופעות לוואי, כולל בחילות, הקאות, שלשולים, וכאבי בטן. אין לקחת אותו עם ויאגרה, ניטרוגליצרין או תרופות ללחץ דם גבוה או להרפס.

פיקנוגנול

מופק מקליפת עץ אורן, מכיל פלבנואידים ופיט וכימיקלים אחרים עם פעילות נוגדת חמצון חזקה המגנה על דפנות העורקים ומספקת תמיכה כוללת למערכת הלב וכלי הדם. כמו ארגינין, תוסף זה יעיל באותה מידה לבעיות אין אונות.

בנוסף, מחקרים מוכיחים כי שילוב של פיקנוגנול וארגינין משפיע באופן סינרגטי על הגוף. אחד המחקרים שבדק את השפעות תוסף זה ותוספי ארגינין בקרב גברים עם בעיות זקפה, מצא כי שמונים אחוזים מהמשתתפים חוו תפקוד מיני נורמאלי לאחר נטילת שמונים מיליגרם פיקנוגנול בשילוב עם 1.7 גרם ארגינין במשך חודש.

גי'נסנג

שורשים אלו, המכונים אף ג'ינסנג קוריאני אדום, משמשים כטיפול תרופתי למספר מצבים, כולל בעיות אין אונות. צמח זה נחקר כטיפול בבעיות זקפה, ונחשב כטיפול בטוח ויעיל. יחד עם זאת, יש לקחת את הטיפול לזמן קצר בשל סיבוכים אפשריים.

תופעת הלוואי השכיחה ביותר של הצמח היא נדודי שינה או הפרעות שינה, והוא עשוי להיות באינטראקציה שלילית עם אלכוהול, קפאין, ותרופות מסוימות.

Dehydroepi8androsterone (DHEA)

הורמון המיוצר באופן טבעי על ידי הגוף, ויכול להיות מיוצר אף באמצעות סויה פראית. טיפול זה נחקר כטיפול בבעיות אין אונות ונחשב כטיפול בטוח ויעיל, אך אינו מתאים למצבי סוכרת או הפרעה עצבית.

DHEA עשוי להיות באינטראקציה שלילית עם תרופות מסוימות ולכלול תופעות לוואי נפוצות כולל אקנה, קלקול קיבה ונשירת שיער.

 

לקריאה באותו הנושא: פרימור – תוסף תזונה לשיפור איכות הזרע

גברא פתרון טבעי לאין אונות
גברא פתרון טבעי לאין אונות

גברא כבר 26 שנה עוזרת לגברים הסובלים מאין אונות ומייסדת הפורטל לאין אונות בישראל, המקום עם המידע המקיף ביותר על כל הסיבות והגורמים לאין אונות, על דרכי ההתמודדות והטיפול ומייעצים בנושא!

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן