התקשרו כבר עכשיו ותוך זמן קצר תחושו בהבדל!

שיפור זיקפה באמצעות גלי הלם

בחירת רופא זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לתפקוד מיני!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

תוכן עניינים

גברים הסובלים מבעיות זיקפה סובלים גם מבעיות נוספות המתלוות לבעיה מרכזית זו. בעיות של אין אונות גורמות גם לדימוי עצמי נמוך, קשיים בזוגיות או בבניית זוגיות ולעתים אף פוגעות במצב הרוח ובאיכות החיים הכללית. ישנן שיטות טיפול רבות לבעיות אין אונות. השיטה הקלה והפופולארית ביותר היא באמצעות נטילת כדורי ויאגרה.

שיטה שסייעה לגברים רבים להחזיר לעצמם את הגאווה הגברית וההנאה מחיי מין מלאים ולעשות שיפור זיקפה. אולם, ישנם גברים שעקב בעיות בריאות שונות או עקב נסיבות פיזיולוגיות אינם יכולים להיעזר בוויאגרה. עבור מצבים אלה נדרשים הרופאים למצוא פתרונות טיפוליים אחרים. אחד הפתרונות הטיפוליים החדישים הוא טיפול באמצעות גלי הלם.

הסיבות לאין אונות ומדוע נדרש שיפור זיקפה

הסיבות לאין אונות הן רבות ומגוונות. בין סיבות אלה ניתן למנות:

  • סוכרת
  • מחלות בכלי הדם
  • נזק שנגרם בעקבות ניתוח, כגון לאחר ניתוח ערמונית מוגדלת
  • תופעות לוואי של שימוש בתרופות
  • מתח וחרדה

אין אונות בשל מחלות ובעיות בכלי הדם וטיפול בגלי הלם

הגורם לאין אונות אשר נמצא כמגיב טוב ביותר לטיפול בגלי הלם הוא בעיות בכלי הדם. מחלות לב, טרשת העורקים ומחלות אחרות הגורמות לסתימת עורקי ונימי דם, גורמות גם להפרעה בזרימת הדם אל הפין. זרימה תקינה של דם אל הפין הינה תנאי הכרחי לקיומה של זיקפה תקינה, לכן גברים הסובלים ממחלות בכלי הדם ומהפרעות בזרימת הדם עלולים לסבול גם מאין אונות.

שיפור זיקפה באמצעות גלי הלם

שיפור זיקפה באמצעות גלי הלם הוא דבר מוכר ובשנים האחרונות הופך לפופולרי מאד. הטיפול באמצעות גלי הלם נערך על ידי רופאים בעלי ניסיון רב בתחום הטיפול בבעיות בתפקוד המיני ורופאים אורלוגים מומחים אשר התמחו בטיפול בשיטה זו. הטיפול נערך בקליניקה או בבית החולים. גלי הלם הם בעצם גלי קול המשודרים בעוצמה נמוכה. הטיפול בגלי הלם משמש כבר שנים רבות לטיפול בחולים בעלי בעיות בזרימת הדם ברגליים בעקבות מחלות כמו סוכרת ומחלות כלי דם אחרות, הגורמות לחסימה של כלי דם וקושי של זרימת דם לאיברים אלה.

בשנים האחרונות החלו להשתמש בשיטה זו גם בטיפול בחולים הסובלים מאין אונות. במסגרת הטיפול מוצמד מכשיר המשדר גלי קול בעוצמה נמוכה לחמישה מוקדים שונים בפין. הטיפול מעלה את הייצור של חומר הנקרא NO. חומר זה גורם להרחבת כלי הדם באזור המטופל ובכך מקל על זרימת כלי הדם לאיבר.

הרחבת כלי הדם אצל חולים הסובלים מאין אונות יכולה לשפר את תפקודם המיני של החולים. הטיפול אינו כרוך בכאב ובתופעות לוואי.

מתי ניתן שימוש בגלי הלם לסובלים מאין אונות?

טיפולים באין אונות ניתנים בשלבים מטיפולי "קו ראשון" והלאה. הטיפול הראשון המקובל הוא מתן כדורי ויאגרה. למטופלים שאינם מגיבים לויאגרה ניתן טיפול באמצעות זריקה לאיבר המין לפני המגע המיני. מדובר בזריקה שמזריק לעצמו המטופל (או בת זוגו) וההזרקות לעיתים יכולות לגרום לסיבוכים. אצל חולים שאינם מגיבים גם לטיפול זה מוצע הטיפול בגלי הלם.

מחקרים שנערכו בנושא מוכיחים כי השיטה מביאה לתוצאות אצל חלק ניכר מהחולים. לאחרונה נערכו מספר מחקרים בארץ ובחו"ל בקרב חולים שסבלו מאין אונות. המחקרים בדקו את יעילות הטיפול באמצעות גלי הלם.

אחד המחקרים כלל 29 גברים בגילאי 41-78 אשר סבלו מבעיה של אין אונות ולא הגיבו לטיפול התרופתי. הנבדקים קיבלו טיפול בגלי הלם וכחודש לאחר הטיפול התבקשו הנבדקים למלא שאלון על תפקודם המיני. כל הנבדקים דווחו על שיפור ניכר בתפקודם המיני. חלק מהנבדקים נזקקו עוד להשלמה של טיפול תרופתי והאחרים דווחו על חזרה מלאה לתפקוד מיני תקין.

גברא פתרון טבעי לאין אונות
גברא פתרון טבעי לאין אונות

גברא כבר 26 שנה עוזרת לגברים הסובלים מאין אונות ומייסדת הפורטל לאין אונות בישראל, המקום עם המידע המקיף ביותר על כל הסיבות והגורמים לאין אונות, על דרכי ההתמודדות והטיפול ומייעצים בנושא!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן