התקשרו כבר עכשיו ותוך זמן קצר תחושו בהבדל!

טיפולים אלטרנטיביים לשפיכה מעוכבת

בחירת רופא זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לתפקוד מיני!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

תוכן עניינים

הבעיות השכיחות ביותר בתפקוד המיני בקרב גברים הן בעיות הקשורות לזקפה (חוסר יכולת להגיע לזקפה, זקפה שאינה קשיחה מספיק או חוסר יכולת לשמור על זקפה לאורך זמן) ושפיכה מוקדמת. כיוון שכך הם פני הדברים, הרי שרבים לא מודעים לכך שישנה בעיה נוספת הפוגעת באיכות חייהם של גברים רבים הבאה לידי ביטוי בחוסר יכולת להגיע לפורקן בחדירה או בחוסר יכולת להגיע לפורקן בפרק זמן הגיוני.

חלק ניכר מהגברים הסובלים משפיכה מעוכבת מסוגלים להגיע לאורגזמה במגע אוראלי או במגע ידני, אך כאשר הם חודרים לנרתיק, השפיכה מסרבת להגיע. הבעיה מפריעה לא רק לגבר הסובל ממנה אלא גם לבת הזוג שלו, בעיקר במידה וקיים רצון להשיג הריון. ברוב המוחלט של המקרים הגורם לשפיכה המעוכבת הוא נפשי או רגשי אם כי במקרים מסוימים מתברר כי הגורם לתופעה הוא למשל גיל מבוגר או שימוש בתרופות פסיכיאטריות בדגש על תרופות נגד דיכאון.

הומאופתיה לטיפול בשפיכה מעוכבת

ההומאופתיה היא שיטת טיפול הוליסטית הדוגלת בכך שהתסמינים הפיזיים השונים הם בסך הכול ביטוי לקשיים רגשיים. לפי הדוגלים בשיטה זו, ניתן להגיע לריפוי ממחלות או בעיות שונות על ידי מתן של חומרים מסוימים, שהיו גורמים לתסמינים מהם סובל המטופל לו היו ניתנים לאדם בריא. הרעיון העומד מאחורי השיטה ההומאופתית מזכיר במידה רבה את הרעיון העומד מאחורי החיסונים.

התכשיר ההומאופתי נקרא רמדי ולכל מטופל נהוג להכין רמדי המתאים לו באופן אישי בהתאם לגורם שהוביל לבעיות מהן הוא סובל. החומר שניתן למטופל עובר סדרה של דילולים עד אשר התכונות הרעילות שלו מנוטרלות לחלוטין. על ידי חשיפה יומיומית לחומר המדולל, מעודדים את המטופל להתמודד עם הגורם המאיים שהוביל להופעת התסמינים כשבמקרה הזה מדובר כמובן על שפיכה מעוכבת.

תהליך הטיפול בשיטה ההומאופתית מתחיל משיחה ארוכה בין המטפל למטופל שבה המטפל מנסה להתחקות אחר הגורם המרכזי לשפיכה המעוכבת. אצל אדם אחד הבעיה יכולה להיות ביטוי פיזי לתחושת בושה ואילו אצל אדם אחר הבעיה יכולה לנבוע למשל מטראומה בילדות או מפחד מהצלחה. לאחר שיחת ההיכרות המטפל רוקח עבור המטופל את הרמדי המתאים לו, אותו עליו ליטול מדי יום ביומו במשך מספר שבועות.

שיטת פאולה לטיפול בשפיכה מעוכבת

שיטת פאולה היא שיטה מודרנית יחסית שפותחה בישראל על ידי פאולה גרבורג. מדובר על טכניקה המתמקדת בהפעלת השרירים הטבעתיים כמו למשל צינור השופכה, פי הטבעת, השפתיים והעפעפיים. שיטה זו מביאה להתעוררות של המודעות העצמית ושל יכולת הריפוי העצמי הטמונה בכל אדם ובאופן זה מביאה לשיפור מקיף ויסודי במצב הבריאות של המטופלים.

הטיפול לפי שיטת פאולה בגברים הסובלים משפיכה מעוכבת מתבסס על ביצוע תרגילים שמטרתם למתן את רמות המתח והחרדה מהן סובלים גברים רבים הפונים לטיפול בעקבות שפיכה מעוכבת. בנוסף לכך, במהלך התרגול של השיטה, נוצר קשר עמוק עם הגוף ומתפתחת מודעות תחושתית ומודעות מוגברת למצבי מתח, שליטת יתר והחזקת יתר. בשלב שבו המודעות מושגת, עוברים ללימוד של טכניקות המיועדות לפריקת המתח.

על מנת שניתן יהיה להגיע לשליטה מלאה בפליטת הזרע, יש ללמד את המטופלים כיצד להפעיל את שרירי האגן שלהם. בשלבים הראשונים המטופל מבצע את התרגילים תחת הנחיית המטפל במקביל לביצוע תרגילים באופן עצמאי בבית ובשלבים מתקדמים יותר, המטופל מבצע את התרגילים בשיתוף עם בת הזוג שלו.

דיקור סיני לטיפול בשפיכה מעוכבת

לפי הרפואה הסינית, בגוף האדם ניתן למצוא נתיבים אנרגטיים בהם זורמת אנרגיית החיים הנקראת צ'י בשפה הסינית. נתיבים אנרגטיים אלו נקראים מרידיאנים וכאשר מתרחשות בהם חסימות או הפרעות, מתעוררות בעיות פיזיות מסוגים שונים כמו גם בעיות נפשיות. הטיפול בשיטת הדיקור הסיני מתבסס על נעיצת מחטים בנקודות אסטרטגיות באזורים שונים במרידיאנים שמטרתן לשחרר חסימות אנרגטיות ולהשיב את ההרמוניה לגופו ונפשו של המטופל.

הפיזיולוגיה שמאחורי 'זקפת הבוקר'
גברא פתרון טבעי לאין אונות
גברא פתרון טבעי לאין אונות

גברא כבר 26 שנה עוזרת לגברים הסובלים מאין אונות ומייסדת הפורטל לאין אונות בישראל, המקום עם המידע המקיף ביותר על כל הסיבות והגורמים לאין אונות, על דרכי ההתמודדות והטיפול ומייעצים בנושא!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן