התקשרו כבר עכשיו ותוך זמן קצר תחושו בהבדל!

טיפול באין אונות (אימפוטנציה)

בחירת רופא זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לתפקוד מיני!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

תוכן עניינים

על אין אונות או אימפוטנציה לא מרבים לדבר, מחשש להדבקת סטיגמה, בושה והערכה עצמית ירודה. בעיה זו מפריעה לקיום יחסי מין מספקים ומלאים, גם אם היא אינה מוגדרת כחוסר שליטה בזיקפה באופן מלא.

בדרך כלל הגורמים לאין אונות הם פסיכולוגיים בעיקרם, ולעיתים כתוצאה מפגיעה בכלי דם עקב מחלה כרונית או כתופעת לוואי של תרופות. שכיחות התופעה עולה כתלות בגיל. ככל שהגיל יהיה מבוגר יותר, כך אחוזים ניכרים יותר מהגברים יסבלו מהבעיה, אך יחד עם זאת ישנם מקרים לא ספורים של אין אונות בגיל צעיר.

טיפול אין אונות פסיכולוגי

טיפול אין אונות הראשוני יהיה טיפול לא תרופתי ובלתי פולשני – טיפול פסיכולוגי לגברים. מכיוון שחלק מהגורמים לאין אונות נעוץ בדרך המחשבה, הפחד להיכשל, טראומות העבר, משקעים בין בני הזוג ועוד, ניתן לנסות לטפל בהם בעזרת שיחות אשר ינסו לגעת בעומק ובשורש הבעיה. שיחות אלה יכולות להיות עם או ללא בת הזוג המלווה. החשש העיקרי של מרבית הפסיכולוגים המטפלים במצבי אין אונות, הוא כניסת הטופלים לדיכאון אשר ישתק את חייהם.

בעבר, גישה פסיכולוגית זו הייתה נפוצה יותר. אולם, כיום, התוצאה אשר המטופל רוצה להשיג הינה המעשה עצמו. פעמים רבות, מרגיש המטופל, שגם אם ירדו לשורש הבעיה, הוא יזדקק לטיפול ארוך ומייגע, אשר בינתיים מפספס את המטרה האמיתית. לכן הבחירה בתרופות, נעשית מהעדפת קיצור התהליכים וזירוז התוצאות.

טיפול אין אונות  תרופתי

טיפול אין אונות  התרופתי, פעמים רבות, ניתן רק בכדי להוריד את הלחץ הפסיכולוגי. הטיפול התרופתי הנפוץ ביותר, כיום, הינו כדור הויאגרה. כדור זה נלקח בטרם קיום יחסי המין והשפעתו נמשכת לכל אורך היחסים. תרופה זו מטפלת בזרימת הדם אל הפין, רק כאשר קיים עירור מיני.

לפני לקיחת התרופה, יש לבדוק את קיומן של מחלות כרוניות כמו סוכרת או מחלות לב. מעבר לכך, תרופה זו לא תהיה יעילה אצל אנשים אשר עברו ניתוחים בבלוטת הערמונית. את התרופה יש לקנות ממקום מורשה, כך שתהיה אפשרות לחקור ולעקב אחר מקוריות התרופה.

טיפול אין אונות תרופתי אחר יכול לכלול הזרקות ישירות אל האיבר עצמו, מסוג פאפברין או פנטולאמין. תופעת הלוואי המסוכנת ביותר של זריקות אלה יכולה להיות זיקפה ארוכה ונמשכת, שיש לטפל בה. מעבר לכך, צורת ההזרקה והאיבר הרגיש אליו מוזרקות זריקות אלו, עלולות לגרום לצלקות באזור, דבר אשר יוריד מערכו העצמי של הגבר. במידה והטיפולים התרופתיים אינם עוזרים ניתן לעבור שלב לטיפול בבעיות זיקפה באמצעות גלי הלם. שלב נוסף בהליך הטיפול הוא השלב הכירורגי, כפי שיתואר בפסקה הבאה.

טיפול אין אונות כירורגי

כאשר הטיפולים השונים מאבדים מיעילותם או לא מראים את התוצאות הרצויות, מומלץ לגברים אלה לעבור ניתוח כירורגי להשתלת תותב לפין. מקרים אלה יהיו בדרך כלל מקרי קיצון וחייבים להיבדק ולהיבחן באופן מדוקדק ועמוק. התותב מושתל עם משאבה צמודה, אשר היא זו אשר מפעילה את מנגנון הזיקפה.

במקרים חמורים יותר, כאשר ישנה פגיעה בכלי הדם, המבטאת בדליפת דם מחד או בחסימת כלי דם מאידך, נעשים ניתוחים במטרה לתקן את כלי הדם הללו. את הטיפול הכירורגי מבצע רופא מומחה בתחום אשר לו שנות ניסיון רבות וידע אנטומי טוב.

טיפול תזונתי

פעמים רבות, כאשר קיימת אכזבה מהטיפול הקונבנציונלי, פונים לקבל טיפול אין אונות תזונתי המנסה לתת איזון הורמונלי ונפשי. טיפולים משלימים אלה יכולים להיות על בסיס של שינוי תזונה, צמחי מרפא ותוספי תזונה אשר מהווים מעיין ויאגרה טבעית, מעוררים את התשוקה והחשק המיני ומביאים לאיזון אנרגטי. תוספים אלה כוללים את הצמחים: ל-ארגינין, עלי גינקו, שורש רודיולה ותמצית פטריות כוח.

ההמלצה על החומרים המעוררים (אפרודיזיאק), כמו הצמחים אלה ניתנת על ידי מומחים בתחום הרפואה המשלימה בחנויות הטבע השונות. מעבר לכך, הרפואה המשלימה ממליצה להימנע מעישון, מצבי מתח, ואלכוהול, ומכל מצב אחר אשר עלול להוריד את רמות הטסטוסטרון. כמו גם היא יכולה להמליץ על שינוי תזונתי עמוק יותר, אשר יותאם באופן ספציפי למטופל.

גברא פתרון טבעי לאין אונות
גברא פתרון טבעי לאין אונות

גברא כבר 26 שנה עוזרת לגברים הסובלים מאין אונות ומייסדת הפורטל לאין אונות בישראל, המקום עם המידע המקיף ביותר על כל הסיבות והגורמים לאין אונות, על דרכי ההתמודדות והטיפול ומייעצים בנושא!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן