התקשרו כבר עכשיו ותוך זמן קצר תחושו בהבדל!

סוג הדם ואימפוטנציה

בחירת רופא זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לתפקוד מיני!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

תוכן עניינים

דם הוא ללא ספק מרכיב חשוב בתפקוד הזקפה. אם אין מספיק דם שזורם לפין, לא ניתן לפתח זקפה מלאה ולשמור עליה. אך האם סוג הדם שלך עלול להשפיע על תפקוד הזקפה?

חוקרים מאוניברסיטת אורדו בטורקיה אומרים שהקשר קיים. במחקר שלהם, הם גילו שגברים עם דם מסוג O נמצאו בסיכון נמוך משמעותית ללקות בתפקוד זקפה (ED), בהשוואה לגברים עם סוג דם A, B, או AB.

הסיכויים גבוהים

גברים עם סוג דם A ו-B נמצאו בסבירות גבוהה פי ארבע לסבול מאימפוטנציה, בהשוואה לגברים עם סוג דם O, וגברים עם סוג דם AB נמצאו בסיכון גבוה כמעט פי חמש. הקשר אינו מופרך כפי שהוא נראה. מדענים קבעו בעבר שסוגי דם מסוימים, בעיקר AB, נקשרו למצבים בריאותיים אחרים, כולל מחלת לב, כולסטרול גבוה וקרישי דם.

מחקרים קודמים הגיעו למסקנה לפיה בעיות זקפה עשויות להופיע שלוש שנים לפני משטחי לב. מצב זה מתרחש כשעורקי הפין הרבה יותר קטנים מאשר העורקים סביב הלב, ולכן הם נוטים יותר לגרום לנזק.

יתכן שגברים עם סוג דם A ו-B חווים רמות גבוהות יותר של מולקולות זיהומיות בדם, במצב העלול להוביל להתפתחות הצטברות פלאק בעורקים. מצב זה עשוי להשפיע על זרימת הדם, הן על הלב ועל הפין, מה שמוביל לסיכון מוגבר למחלות לב וליקוי זקפה.

אפשרות השפעות גנטיות

קיים סיכוי גם שמרכיבים גנטיים אחרים של סוגי הדם A ו-B עלולים לגרום לנזק בכלי הדם, במצב שעשוי לשבש את התהליכים הביולוגיים הדרושים להשגת זקפה.

עכשיו, זה היה מחקר רטרוספקטיבי. כלומר, החוקרים אינם מסוגלים לקבוע סיבה ותוצאה. מחקר נוסף חייב להתבצע על מנת לחזק את הקישור.

סיכוני אורח חיים

למרות שתרופות כגון ויאגרה נחשבות למהפכה טיפולית באימפוטנציה, כשלושים אחוזים מהגברים שלוקחים אותן, אינם חווים כל שיפור.

עד כה, רופאים סבורים שגורמים הקשורים באורח החיים, כגון עישון, עודף משקל ובעלי לחץ דם גבוה, הם המפתח לבעיות אימפוטנציה.

מהלך המחקר

אך המחקר החדש מציע שגברים רבים עשויים להיות בסיכון לבעיות זקפה פשוט בגלל סוג הדם עימו נולדו. החוקרים גייסו 350 גברים בגילאי שישים וחילקו אותם לשתי קבוצות בהתאם לסוג הבעיות בתפקוד המיני: קושי בהשגת זקפה, או קושי בשמירה על הזקפה. כל אחד מהם נתן דגימת דם לבדיקת סוג הדם. תוצאות המחקר, פורסמו בכתב העת לאורולוגיה ואנדרולוגיה באיטליה.

16% אחוזים בלבד מהגברים בעלי סוג דם O, סבלו מבעיות בהשגת זקפה, לעומת 42% משתתפי המחקר עם סוגי דם אחרים.

בדיקה מעמיקה של תוצאות המחקר

גם כשהחוקרים מיינו את המשתתפים בהתאם לגורמי סיכון כגון עישון או לחץ דם גבוה, ההבדלים עדיין היו משמעותיים. לא ברור איך סוג הדם עלול להשפיע על התפקוד המיני, אך התאוריה לפיה סוג הדם עשוי להשפיע על הבריאות, הופיע לראשונה לפני כמעט למעלה ממאה שנים.

כיום טוענים מחקרים שסוג הדם קובע את הסיכון למצבים רפואיים רבים, כולל מחלות לב, סרטן, בעיות פוריות וכיבים בקיבה.

הקשר בין סוג הדם ואימפוטנציה
גברא פתרון טבעי לאין אונות
גברא פתרון טבעי לאין אונות

גברא כבר 26 שנה עוזרת לגברים הסובלים מאין אונות ומייסדת הפורטל לאין אונות בישראל, המקום עם המידע המקיף ביותר על כל הסיבות והגורמים לאין אונות, על דרכי ההתמודדות והטיפול ומייעצים בנושא!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן