התקשרו כבר עכשיו ותוך זמן קצר תחושו בהבדל!

פתרונות לחוסר חשק מיני

בחירת רופא זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לתפקוד מיני!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

תוכן עניינים

פתרונות לחוסר חשק מיניחוסר חשק מיני אצל נשים או אצל גברים הוא תופעה יחסית נפוצה. כאשר מצב זה מתקיים הוא גורם למצוקה נפשית חזקה אצל הסובלים ממנו ואצל בני הזוג שלהם. אך האם יש פתרונות לחוסר חשק מיני? המאמר הבא הוא בשבילכם. 

 

פתרונות לחוסר חשק מיני- מהו חוסר חשק מיני?

חוסר חשק מיני מוגדר כהיעדר פנטזיות מיניות או אי חשק לקיים מגע מיני. מצב זה עלול לגרום למצוקה נפשית לא פשוטה ולגרום לקונפליקטים בין בני הזוג. בעקבות כך, הקשר של בני הזוג עלול להיפגע והקירבה והאינטימיות ביניהם תיפגם.

  • חוסר חשק מיני אצל נשים

חוסר חשק מיני אצל נשים מושפע ממגוון גורמים שונים- פיזיולוגיים, רגשיים, חברתיים, אישיותיים, זוגיים ועוד. נשים רבות מדווחות על חוסר חשק מיני בתקופות שונות בחיים- בזמן טיפולי פוריות, במהלך ההיריון, לאחר הלידה, בגיל המעבר ובהזדקנות. בנוסף שינויים רגשיים ומשברים במהלך החיים עלולים  לגרום לתקופות של חוסר חשק מיני. לדוגמא אם האישה או אחד מהקרובים אליה חולה, אבטלה, חוסר שביעות מקצועית וכדומה. גם בעיות רפואיות עלולות לפגוע בחשק המיני של האישה- מחלות, טיפולים, ניתוחים, תרופות וכדומה. 

בנוסף יש לקחת בחשבון שנשים רבות מתביישות במיניות שלהן. החינוך השמרני יוצר עכבות בביטויי המיניות של הנשים ועלול לגרום גם לירידה בחשק המיני. במקרים רבים הנשים מתחנכות על כך שמין הוא פעילות לא מוסרית, מלוכלכת וטמאה. מהסיבה הזו נשים רבות מדכאות את החשק המיני שלהן. גם דימוי גוף נמוך ואי נוחות גופנית בעת יחסי מין בפרט עלולים לגרום לנשים להיעדר מוטיבציה ולחוסר חשק מיני. 

חוסר חשק מיני אצל נשים יכול להיות גם תוצא של ניצול או טראומה מינית. נשים שחוו פגיעה מינית, מערכת יחסית מתעללת או טראומה כלשהי מפתחות חיבור שלילי בין המגע באיברי המין לכאב וסבל. 

  • חוסר חשק מיני אצל גברים

אצל גברים מדובר בסיפור קצת שונה. בעוד שנשים מתחנכות "לשמור" על עצמן גברים מתחנכים קצת אחרת ולכן הם מצפים שיהיה להם חשק מיני מתמשך. כמו כן גברים רבים מצפים מעצמם לביצועים מרשימים באקטים המיניים. פעמים רבות כשגבר חווה חוסר חשק מיני הוא לא מבין מה מונע ממנו לתפקד כמו שהיה רוצה. במצב כזה הגבר חש עוגמת נפש, תסכול וירידה משמעותית בהערכה העצמית שלו. 

חוסר חשק  מיני ובעיות בתפקוד המיני נפוצות אצל גברים בכל גיל ויכולות להיות לכך סיבות שונות. קצב החיים המודרני עלול ליצור קשיים יומיומיים שונים שגורמים לאנשים רבים לקרוס תחת העומס. תופעות אלה גורמות לנדודי שינה, מצב רוח ירוד, בעיות נשימה וקשיים נפשיים שונים ביניהם גם ירידה בחשק המיני.

כמו כן, חרדת ביצוע עלולה לגרום לגברים רבים לחוסר חשק מיני ולבעיות תפקודיות נוספות כמו אין אונות- הפרעות זקפה במהלך או לפני האקט המיני. 

פתרונות לחוסר חשק מיני- מהם?

אחד הפתרונות לחוסר חשק מיני שיכול לעבוד ביעילות רבה הוא טיפול מיני. הטיפול המיני הוא למעשה טיפול שבודק את הקשר הזוגי והמיני של בני הזוג. במהלך הטיפול נבדקות עכבות מיניות, בני הזוג ינהלו שיח פתוח ותקשורת מינית פתוחה ובונה, מצבם הנפשי של האישה והגבר ייבדקו, יבחנו את הצרכים המיניים, השינויים בצרכים המיניים, אופן הקבלה של השינויים וההשלכות שלהם. חשוב מאוד לבחון את הקשר בין בני הזוג ואת המצב הנפשי של שניהם. 

הטיפול המיני נוגע בשאלות של אינטימיות. על ידי הטיפול המיני ניתן להבין כיצד לשפר את התקשורת המינית בין בני הזוג על מנת לממש את הפוטנציאל המיני, האישי והזוגי ביניהם. 

 

פתרונות לחוסר חשק מיני- טיפול מיני 

כפי שהבנו, טיפול מיני הוא טיפול בו ניתן לטפל במצוקות האישיות והזוגיות בין בני הזוג הנוגעות לחיי המין שלהם. מטרת הטיפול היא גם לפתור בעיות קיימות וגם להרחיב את חיי המין ביניהם. 

טיפול מיני נחלק לשתי קטגוריות שכרוכות זו בזו- 

  • בעיות פיזיות- במסגרת הטיפול המיני ניתן לטפל בקשיים מיניים הנובעים מבעיות פיזיות כמו מחלות, טיפולים תרופתיים או ניתוחים. 
  • היבטים רגשיים- במסגרת הטיפול המיני ניתן לטפל בקשיים מיניים הנובעים מבעיות נפשיות והיבטים רגשיים שמשפיעים על היכולת  לתפקד ולהנות מיחסי מין. במסגרת הטיפול בהיבטים הרגשיים המטפל ידון בשאלות של חשק מיני, במשיכה מינית, בעונג הנאה וסיפוק. מדובר בנושאים מורכבים שכוללים רבדים אישיים ובינאישיים שמשפיעים באופן משמעותי על היכולת להנות ולרצות לקיים יחסי מין. 

 

פתרונות לחוסר חשק מיני- מה ניתן להשיג?

על ידי טיפול מיני ניתן לטפל בקשיים מיניים, בחוסר מיניות ולמצוא דרכים חדשות להעצים את המיניות בין בני הזוג. המטפל המיני גם מטפל זוגי והוא בעל מיומנויות מקצועיות מיוחדות שמאפשרות לו להבין את המצוקות בנושא וכיצד להתמודד איתן. במידה שאתם או בן/ בת זוגכם חווים חיי מין לא מספקים מומלץ לפנות למטפל מיני ולבצע טיפול מיני שיוכל לתת מענה על הקשיים שחווים בני הזוג. 

טיפול מיני וזוגי הוא מתנה נפלאה שתעניקו לעצמכם ולבן/ בת זוגכם. בטיפול תוכלו לגעת במגוון קשיים כמו שפיכה מוקדמת, בעיות זיקפה, כאבים במגע המיני וכמובן למצוא פתרונות לחוסר חשק מיני אצל גברים ונשים כאחד.

לסיכום,

חשוב לזכור שקיום יחסי מין הוא עשיית אהבה עם הגוף והנפש שלנו. לכן, כאשר אחד מהשניים לא עובד כהלכה הוא ישפיע על כל המערכת. מיניות לא טובה וחיי מין לא מספקים עלולים להשפיע על מערכת היחסים באופן משמעותי, לגרום לריחוק משמעותי בין בני הזוג ולתסכול רב. בעקבות כך בני הזוג יחושו מצוקה קשה וחוסר איזון. חשוב לזכור שאין בעיה מינית שלא ניתן לפתור. 

פתרונות לחוסר חשק מיני
גברא פתרון טבעי לאין אונות
גברא פתרון טבעי לאין אונות

גברא כבר 26 שנה עוזרת לגברים הסובלים מאין אונות ומייסדת הפורטל לאין אונות בישראל, המקום עם המידע המקיף ביותר על כל הסיבות והגורמים לאין אונות, על דרכי ההתמודדות והטיפול ומייעצים בנושא!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן