התקשרו כבר עכשיו ותוך זמן קצר תחושו בהבדל!

רופאים ומטפלים לשיקום ולטיפול בבעיה מינית

בחירת רופא זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לתפקוד מיני!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

תוכן עניינים

רשלנות רפואית תפקוד מינירופא לטיפול מיני יכול להיות פסיכיאטר, יועץ נישואין ומטפל משפחתי, סקסולוג או פסיכולוג. אנשי מקצוע אלו מיומנים במיוחד בשיטות טיפול מיני מעבר להתמחויות הסטנדרטיות הנדרשות לקבלת רישיון לעסוק ברפואה.

רופא המתמחה בטיפול מיני למד לקראת תואר מתקדם המתמחה בהכשרה לטיפול מיני. חלק מהמטפלים משלימים התמחות זו באמצעות לימוד עצמי קפדני המבוסס על נוכחות בכנסים שנתיים גדולים של ארגוני סקסולוגיה, וקריאת כתבי עת מדעיים המוקדשים אך ורק למחקר מיני.

רופא מין: כמו להתייעץ עם גניקולוג או רופא משפחה

אנשי מקצוע אלו מתמקדים במיוחד בתחום הטיפול המיני. לרוב מטפלי המין יש מודעות למיניות העולה מעל הדעה האישית או החוויות האישיות. רופאי מין מטפלים במספר שיטות בבעיה מסוימת המוצגת על ידי המטופל. הם מתאימים את הטיפול לאדם המגיע אליהם לייעוץ.

הם אינם כופים על מטופל שמעוניין להפחית את פעילותו המינית, להגביר אותה. הם מטפלים באמצעות שיטות סקסולוגיה לטיפול בסוגיות מיניות. טיפול מיני הוא טיפול דיבורי.

טיפול מיני מתייחס לבעיות מיניות כפתרון באמצעות התייחסות פרטנית אליהן, ולא מתוך הנחה שכשמטופל יפעיל את השיטות המוצעות, בעיות המיניות אותן הוא חווה פשוט תיפתרנה מאליהן.

טיפול מיני רב תחומי

מטפלי מין הם רופאים בעלי השכלה נרחבת על התהליכים הפיזיולוגיים המהווים חלק מהמיניות האנושית. הם נוטים לעבוד בשיתוף פעולה עם רופאים מתחומים אחרים על מנת לטפל בכל הסיבות לבעיות מיניות.

גם כשמדובר בנטייה מינית של מטופלים מקהילת הלהט"ב, רופא מין מעולם לא ינסה לרפא הומוסקסואליות, למרות שחלק מהמטפלים מתחום בריאות הנפש מנסים לנקוט בשיטת טיפול זו.

מטפלי מין מחזיקים בהשקפה חיובית על ההשפעה החיובית שיש למיניות על חיי אנשים, ואינם נאיביים לגבי ההשפעות השליליות המגיעות כתוצאה מבעיות מיניות. הם פשוט מנסים לטפל בבעיות אלו מנקודת מבט מדעית קפדנית, ולא מנקודת מבט אידיאולוגית.

רופא מין לטיפול ראשוני

התחנה הראשונה לאדם החווה בעיות בבריאות המינית היא הרופא הראשי שלו. בנוסף על יסודות רפואיים כגון הקשבה ללב ובדיקות לחץ דם, הרופא צריך לעקוב אחר מצבים בריאותיים אחרים העשויים לגרום לבעיות המיניות.

בנוסף, יש לדווח לרופא על כאבים הקשורים למיניות, כגו כאב בפין כאשר הוא זקוף עקב מחלת פיירוני, או כאב בפות או בנרתיק אשר נגרם או מחריף עקב חדירה. כאב פיזי עשוי להתרחש כתוצאה מהימנעות פסיכולוגית, מסבירים רופאי מין מאוניברסיטת קיימברידג' והרווארד.

רופאי מין

אנשי מקצוע אלו מתארים את עבודתם כעבודה בלשית. לדוגמא, מה שנראה בתחילה כחשק מיני נמוך, עשוי להתברר כבעיה הקשורה לתפקוד לקוי של זקפה.

במקרים רבים, אנשים ממתינים זמן רב לפני שהם מחפשים טיפול רפואי לבעיה מינית, או שהם מעכבים את הטיפול בשל מבוכה או נטייה שלא להתייחס ברצינות לבעיה. התנהגות זו עשויה להחמיר את הבעיה, גם אם היא נובעת מבעיה פיזית שיש לה פתרון פיזי פשוט. עד שמקבלים את הייעוץ המקצועי הנוגע לבעיה הפיזית, הכאב נמצא גם בראש.

מטפל מתחום בריאות הנפש

הרופא הראשי, רופא המין או הגניקולוג עשויים להפנות את המטופל למטפל מתחום בריאות הנפש כדי לחקור סיבות פסיכולוגיות לבעיות המיניות.

סוגיות יחסים עשויות לגרום לבעיות ליבידו, כמו כל שורה של גורמים אישיים או תרבותיים. לכן הפנייה ליועץ זוגי או מטפל מיני תפתור את הבעיה.

כיצד ALS משפיעה על התפקוד המיני?
גברא פתרון טבעי לאין אונות
גברא פתרון טבעי לאין אונות

גברא כבר 26 שנה עוזרת לגברים הסובלים מאין אונות ומייסדת הפורטל לאין אונות בישראל, המקום עם המידע המקיף ביותר על כל הסיבות והגורמים לאין אונות, על דרכי ההתמודדות והטיפול ומייעצים בנושא!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן