התקשרו כבר עכשיו ותוך זמן קצר תחושו בהבדל!

איך תוכלו לעזור לטיפול זוגי להצליח?

בחירת רופא זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לתפקוד מיני!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

תוכן עניינים

הזוגיות כבר לא טובה כפי שהייתה בעבר? נדמה לכם כי בקרוב מאוד תמצאו אתכם על מדרגות הרבנות? לפני שיהיה מאוחר מדי, עליכם לנסות למצוא פתרונות שיביאו אתכם למקום הרצוי. הבחירה הטבעית תהיה לבצע טיפול זוגי במהלכו תוכלו ללמוד רבות האחד על השנייה. עם זאת יש לכם את הכוח לבצע פעולות שאמורות לאפשר לטיפול הזוגי להיות מוצלח. זוגות שיגיעו לטיפולים הזוגיים ללא מחויבות שלהם יתקשו מאוד לראות את האור בקצה המנהרה. 

 

הגיעו עם רצון לשתף פעולה

גם אם המצב לא מתקדם כמו שרציתם עליכם להיות מחויבים לתהליך אותו החלטתם לעבור. שני בני הזוג צריכים לדעת כי הם ירצו להחזיר את הזוגיות בחזרה לדרך המלך. יכול להיות כי במהלך הטיפול הזוגי יהיה עליכם לבצע כל מיני פעולות. זוגות שיהיו מחויבים להליך יראו את הניצנים של העבודה אותה הם מבצעים. מצד שני מי שלא יהיה מחויב להשלמת ההליך ימצא את עצמו מדשדש במקום ולא מתקדם להשגת המטרה.

 

סבלנות היא מילת המפתח

טיפולים זוגיים לוקחים זמן, לא מדובר על קסם שנותן את אותותיו תוך זמן קצר. מה שאומר שאם תהיה לכם סבלנות תראו איך העבודה הקשה מביאה איתה פירות. מצד שני אם תרצו לראות תוצאות מהירות, לא מן הנמנע שתעשו ויתורים. אם אתם מוותרים על דברים מסוימים ההתקדמות תהיה רחוקה מההתקדמות הרצויה. חובה עליכם להתאזר בסבלנות, אפילו אם הדברים נראים לכם רחוקים או לא מציאותיים. בסופה של הדרך הסבלנות תשתלם ותאפשר לכם להחזיר את המצב לקדמותו. 

 

תספרו מה בדיוק מפריע לכם

כדי שתוכלו להשאיר את כל הדברים הבעייתיים מאחור יהיה עליכם לשתף מה מפריע לכם. מי שישאיר את הקלפים קרוב לחזה ימצא את עצמו בבעיה בעת הרצון להשיג תוצאה טובה. נמאס לכם להרגיש כי הזוגיות מוציאה מכם דברים פחות טובים? תוכלו פשוט לספר מה יושב לכם על הלב ומה גורם לכם לערעורים. חלק גדול מהדברים הללו יהיו דברים שבן או בת הזוג לא הכירו או לא שמעו קודם לכן. יש לכם הזדמנות להפוך את המקרה שלכם לסיפור הצלחה מעורר השראה. 

 

הבינו כי גם בכם יש פגמים

המחשבה כי רק הצד השני טועה היא מחשבה שגויה שעשויה לעלות לכם ביוקר. זוהי אחת מהסיבות שבגללה בני זוג מתקשים להחזיר את הזוגיות למסלולה. כדי שהטיפול הזוגי יצליח יהיה עליכם להכיר בטעויות שלכם, גם אם קשה להודות בהן. כל טעות שתודו בה תראה לצד השני עד כמה אתם רוצים ומעוניינים שהתהליך יצליח. נדגיש כי מי שיהיה בצור בעמדתו ימצא את עצמו רק מבזבז את הזמן מבלי שתהיה התקדמות אמיתית. רוצים לקבל עוד טיפים חשובים לפני טיפולים זוגיים? היכנסו אל אתר הפסיכולוג שלי – מרכז פסיכולוגים.

גברא פתרון טבעי לאין אונות
גברא פתרון טבעי לאין אונות

גברא כבר 26 שנה עוזרת לגברים הסובלים מאין אונות ומייסדת הפורטל לאין אונות בישראל, המקום עם המידע המקיף ביותר על כל הסיבות והגורמים לאין אונות, על דרכי ההתמודדות והטיפול ומייעצים בנושא!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן