התקשרו כבר עכשיו ותוך זמן קצר תחושו בהבדל!

ביסוס פתיחות מינית ליחסים יציבים

בחירת רופא זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לתפקוד מיני!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

תוכן עניינים

תקשורת תקינה בין בני הזוג חיונית לניהול מערכת יחסים משותפת לאורך זמן. בני הזוג צריכים להבין זה את זו באופן מלא, לדעת להעיר ולבקר כשצריך אבל גם לספק מילה טובה כשהיא מתבקשת. כל מערכת יחסים רומנטית צריכה להיות מושתתת במידה זו או אחרת על המיניות.

ללא חיי מין תקינים הזוגיות מאבדת את אחד ממקורות הכוח העיקריים שלה, עד לסיכון שהיא תתמוטט לחלוטין. המיניות היא אופן בו בני הזוג מבלים יחדיו בצורה הטהורה ביותר שיש, מקבלים סיפוק לאחת התשוקות הבסיסיות ויכולים לשמר את הגחלת הזוגית לאורך זמן.

ההיבטים הדרושים – משיכה הדדית של בני הזוג, ביסוס תשוקה, והקפדה על תקשורת מינית פתוחה, יכולים להגדיל את סיכויי ההנאה בחדר המיטות. יחד עם זאת הם לא יכולים להחליף את התקשורת בין בני הזוג, שצריכה להיות תקינה ופתוחה גם ברגעים האינטימיים ביותר שלהם.

הבעיה: לפעמים יש קצרים בתקשורת

קושי בתקשורת המינית בין בני הזוג עלול להיגרם כתוצאה מקושי בתקשורת הכללית ביניהם. כאשר בני הזוג אינם מרגישים בנוח מספיק ביום יום גדלים הסיכויים שהבעיה תהיה מוחשית שבעתיים בחדר המיטות.

ברוב המקרים יש קשר הדוק בין שני אופני התקשורת האלה, אם כי ייתכן מצב בו בני הזוג יתקשרו היטב בחיים המשותפים אבל בצורה מרשימה הרבה פחות במהלך התפקוד המיני, ולהפך. זהו לא מדע מדויק ולכל מערכת יחסים יש את החוקים הבסיסיים שלה.

אינטימיות עלולה לגרום לקשיים בתקשורת

גברים ונשים רבים מרגישים בטוחים הרבה פחות בחדר המיטות מאשר בשאר שעות היום, בעוד שבאחרים הערות במהלך סקס נתפסות כמביכות במידה מסוימת. חסם פסיכולוגי עלול להתרחש, כשבני הזוג אינם חשים בנוח להעיר הערות שיכולות לשפר את החוויה המינית של שניהם.

במצב כזה מפלס ההנאה צפוי לרדת פלאים אצל כל אחד מהשותפים לזוגיות, כשגם התחושה שאחרי לא אמורה להיות יותר מדי חיובית.

איך מתקשרים נכון בחדר המיטות?

רוב הכללים של תקשורת כללית נכונים גם במקרה של תקשורת מינית, למעט מספר שינויים שנראים מובנים מאליהם. בילוי משותף בחדר המיטות אינו בהכרח המקום לשיחות ארוכות במהלך האקטים המיניים. התקשורת צריכה להיות ממוקדמת ונקודתית ככל האפשר, ומוזר ככל שזה יישמע – עם מסרים ברורים וחד משמעיים שהצד השני צריך להבין. סבירות גבוהה שהוא לא יהיה מרוכז באופן מלא בתקשורת, וניתן לפתור זאת עם בחירה נכונה של מילים.

הדבר החשוב ביותר הוא להרגיש בנוח להגיד את מה שרוצים לומר. אם סבורים שהצד השני עושה במהלך האקט משהו שאינו מסב את ההנאה שהוא אמור לגרום לה, צריך להרגיש בנוח להעיר לו. מכיוון שאנשים רבים נוטים להיות רגישים יתר על המידה כשמעורבת בזה אינטימיות לא רק בחירת המילים חשובה אלא גם האינטונציה שלהן. הטון צריך להיות לא תקיף מדי – כי בכל זאת מדובר בחוויה שאמורה להיות מהנה ומלאת תשוקה.

במקרים רבים, הכימיה בין בני הזוג תעשה את שלה, או שהם "יתרגלו" את התקשורת ביניהם באופן שישפר אותה. אם זה לא קורה ומרגישים שיחסי המין והזוגיות  נפגעים, מומלץ לפנות לייעוץ או לטיפול מיני. אנשי מקצוע רבים מטפלים היום במצבים בהם הזוגיות עולה על שרטון, וזה נכון באותה מידה גם בהתייחס לחיים הזוגיים בין הסדינים. זה עלול להיות מביך בהתחלה, זה נכון, אבל בטווח הארוך מדובר בצעד חכם ולפעמים גם מתבקש.

גברא פתרון טבעי לאין אונות
גברא פתרון טבעי לאין אונות

גברא כבר 26 שנה עוזרת לגברים הסובלים מאין אונות ומייסדת הפורטל לאין אונות בישראל, המקום עם המידע המקיף ביותר על כל הסיבות והגורמים לאין אונות, על דרכי ההתמודדות והטיפול ומייעצים בנושא!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן