התקשרו כבר עכשיו ותוך זמן קצר תחושו בהבדל!

הפרעות בתפקוד המיני ויתר לחץ דם

בחירת רופא זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לתפקוד מיני!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

תוכן עניינים

במשך שנים הייתה מקובלת ההשערה שבעיות בתפקוד המיני בקרב גברים נובעות בראש ובראשונה בשל גורמים פסיכולוגיים. אך האם זה באמת נכון? הגם שלא ניתן לשלול באופן מלא טענה זו, הרי שמתברר שלא מעט גברים סובלים מבעיות בתפקוד המיני גם כתוצאה מבעיות גופניות.

גורם מרכזי לבעיות בתפקוד המיני הינו יתר לחץ דם. מכיוון שיתר לחץ דם נחשב לתופעה שהפכה לנפוצה מאוד, הרי שכתוצאה מכך סובלים הרבה מאוד גברים מבעיות בתפקוד המיני. אך עד כמה הבעיה אכן נפוצה ומהי המשמעות הדבר? האם יש מה לעשות? איך ניתן לטפל והאם הורדת לחץ הדם באמצעות תרופות אכן עוזרת לתפקוד מיני טוב יותר?

מגוון סיבות של לחץ דם וההשפעה על התפקוד המיני

לרוב, מדובר בשילוב בין גורמים תורשתיים, סגנון חיים לא בריא, היעדר פעילות גופנית, תזונה עתירת שומן (למשל תפריט שכולל הרבה בשר שמן, מיעוט פירות, ירקות וסיבים). לחץ דם גבוה הינו תוצאה ישירה של היצרות של העורקים – בדרך כלל בשל תהליך הסתיידותי.

גברים הסובלים מלחץ דם גבוה נמצאים בסיכון מוגבר לאין אונות בשל זרימת דם לקויה לאיבר המין. היצרות העורקים עשויה להוביל לכמה מצבים – חוסר מוחלט ביכולת להגיע לזקפה, קושי בהגעה לזקפה, קושי לשמור על הזקפה ולעיתים גם שפיכה מוקדמת.

השלכות לחץ דם גבוה: מעבר לקשיי זקפה

חלק מהחולים הסובלים מיתר לחץ דם מדווחים גם על ירידה משמעותית ומתמשכת ביצר המיני. ראוי לציין שכאשר על רקע לחץ הדם ישנם גורמי סיכון נוספים כגון מחלת סוכרת או כאשר החולה גם מעשן בקביעות – הסבירות לקשיים בתפקוד המיני עולה בהרבה.

לכאורה, טיפול ביתר לחץ גם באמצעות תרופות יעילות שכמותן לא חסר, אמור לפתור את בעיית הקשיים בתפקוד המיני. למעשה, חלק מהתרופות לא רק שאינן משפרות את המצב מבחינה זו אלא גם מחריפות את הבעיה.

לכן חשוב לדעת שגם אם מקבלים טיפול תרופתי יעיל שמאזן את לחץ הדם, יתכן וכדאי לנסות החלפה של הטיפול וסוג התרופה כדי לפתור את אין האונות או את אובדן החשק המיני.

כיצד ניתן להשיג שיפור ביתר לחץ הדם ובמקביל לשפר גם את התפקוד המיני?

דרך נפוצה היא שימוש בתרופה הידועה ויאגרה. טיפול בוויאגרה או במותגים אחרים שמשיגים את אותו האפקט נמצא כיעיל מאוד במגוון בעיות בתפקוד המיני לרבות במקרים שבהם המטופל סובל מיתר לחץ דם.

התרופה מאפשרת להאריך את משך זמן הזקפה. יש לציין שלא כל הסובלים מיתר לחץ דם נהנים מאותה היעילות ויש כאלה שיצטרכו לחפש פתרונות אחרים.

כשהוויאגרה אינה יעילה או כאשר יש מניעה להשתמש בתרופה זאת (למשל כאשר ידועה מחלת לב, אי ספיקת לב), ניתן להציע טיפול בהזרקה. במילים אחרות, יש צורך להזריק תרופה או קוקטייל של תרופות. מדובר בטיפול יעיל מאוד, הרבה יותר מוויאגרה. החיסרון – יש צורך בהזרקה לפני קיום יחסי מין (המטופל מבצע את הזריקה בעצמו).

גברא פתרון טבעי לאין אונות
גברא פתרון טבעי לאין אונות

גברא כבר 26 שנה עוזרת לגברים הסובלים מאין אונות ומייסדת הפורטל לאין אונות בישראל, המקום עם המידע המקיף ביותר על כל הסיבות והגורמים לאין אונות, על דרכי ההתמודדות והטיפול ומייעצים בנושא!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן