התקשרו כבר עכשיו ותוך זמן קצר תחושו בהבדל!

יחסי מין ומיגרנות

בחירת רופא זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לתפקוד מיני!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

תוכן עניינים

מיגרנות עשויות להקשות על כל היבט בחיים, כולל רומנטיקה ויחסי מין. מחקר שנערך בבית החולים "הר סיני" בניו יורק, מצא שכרבע מהחולים דיווחו כי המיגרנות משפיעות על תדירות קיום יחסי המין או איכותם. חמישה אחוזים מהמשתתפים אפילו דיווחו שזו הייתה הסיבה לגירושין או לסיום היחסים. אך המצב אינו חייב להיות כך. מאמר זה מתאר את השלבים כדי להשיב את מערכות היחסים ויחסי המין לתקנם.

הבנת השפעת המיגרנות על יחסי המין

תסמיני מיגרנות כוללים בחילות, הקאות ורגישות לריחות, אורות, קולות, תנועה ומגע, והם מגבילים את האפשרות להשגת חוויה מינית טובה. מיגרנות משפיעות באופן ישיר על המתרחש בחדר השינה. מחקר אחד מצא שנשים עם מיגרנות דיווחו שהן חשות רמה גבוהה יותר של כאב ומצוקה במהלך יחסי מין.

אך מחקר אחר הראה שיחסי מין מקלים את תסמיני המיגרנה בקרב חלק מהנשים. אנשים אחרים מדווחים על אורגזמה המפעילה מיגרנות, אך מצב זה נחשב לנדיר.

טיפול במיגרנות

אנשים הסובלים ממיגרנה כרונית, זקוקים לתרופות מניעה. אם כאבי הראש מתרחשים בתדירות גבוהה, יש להתייעץ עם הרופא לגבי טיפול העוצר אותם. מיגרנות כרוניות מובילות לרמות גבוהות יותר של דיכאון וחרדה בהשוואה לאנשים ללא מיגרנות. במצב של הפרעת מצב רוח, קבלת הטיפול מאפשרת את הגברת ההתלהבות בחדר השינה.

כ-75% מהסובלים ממיגרנות הן נשים. שינויים ברמות ההורמונים ממש לפני המחזור החודשי גורמים במקרים רבים לכאבי ראש. כשיודעים שהכאבים נובעים מהמחזור, מקבלים מושג מתי מיגרנה עשויה להשפיע על רגשות האהבה. לחלק מהנשים, נטילת גלולות למניעת הריון משפרת מיגרנות, אך אחרות סובלות מהחמרת הכאבים בעקבות נטילת הגלולה. לעתים, מעבר לסוג אחר של גלולות, מסייע לשיפור הכאבים.

תזונה ושינה – אנשים רבים משפרים את תסמיני המיגרנות באמצעות הקפדה על לוח זמנים קבוע לארוחות ושינה. פעילת גופנית יומית ושתיית שפע מים מסייעים אף הם, שכן לגורמי סגנון חיים יכולה להיות השפעה עמוקה על המצב. בעוד שיחסי מין ספונטניים עשויים להיראות רומנטיים, מיגרנה אינה מגיבה היטב לשינויים.

הבנת גורמי הגירוי

ניתן להתמודד עם המיגרנות ולהפעיל מחדש את הרומנטיקה באמצעות הימנעות מגורמי הגירוי המפעילים את כאבי הראש. המפעילים הנפוצים כוללים:

  • יין אדום.
  • שוקולד.
  • ריחות חזקים כגון בשמים ונרות ריחניים.
  • אורות בהירים.
  • שינויים במזג האוויר.

היות וחלק מגורמי גירוי אלו נחשבים למרכיבים חיוניים בערב רומנטי, יתכן שיהיה צורך לחשוב מחדש על מקורות השראה. יש להימנע משתיית יין אדום או משקה אחר ממש לפני יחסי המין. ניתן אף להפעיל מוסיקה בעוצמה נמוכה, ולבקש מבן או בת הזוג שלא להשתמש בבושם או באפטר שייב.

תקשורת מינית בריאה – היא לב יחסי המין. חשוב ליידע את בן או בת הזוג לגבי האופן שבו כאבי הראש משפיעים על כל חלק בחיים, כולל עשיית אהבה. ניתן לשתף את בן הזוג במפגשים עם הרופא, או לשקול לעבור ייעוץ, במיוחד כשהמיגרנה משפיעה על יחסי המין.

סובלים מבעיות בתפקוד המיני? כנראה שגם הפרטנר שלכם יסבול מכך
גברא פתרון טבעי לאין אונות
גברא פתרון טבעי לאין אונות

גברא כבר 26 שנה עוזרת לגברים הסובלים מאין אונות ומייסדת הפורטל לאין אונות בישראל, המקום עם המידע המקיף ביותר על כל הסיבות והגורמים לאין אונות, על דרכי ההתמודדות והטיפול ומייעצים בנושא!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן