התקשרו כבר עכשיו ותוך זמן קצר תחושו בהבדל!

האם ישראלים מקיימים פחות יחסי מין בקיץ?

בחירת רופא זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לתפקוד מיני!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

תוכן עניינים

האם קיים הבדל בהרגלי קיום יחסי המין בקרב ישראלים בין עונות השנה? לשאלה זו מנסים לתת מענה מומחים בתחום וחוקרים אשר מנסים לקבוע את הרגלי קיום יחסי המין בהתאם לעונות השנה.

התשובה לכך כמובן היא שישנם הבדלים בין אדם לאדם אולם בכל זאת ניתן לראות הבדלים ושינויים בקיום סקס בין הקיץ לחורף.

קיץ, חופש ופתיחות מינית

רבים מעדיפים את עונת הקיץ אשר מאפשרת מתן חופש ולמאוויים שלנו מבלי לחשוש מהצטננות או איזו דלקת ריאות, בנוסף בקיץ המחשופים גדלים, פסי השיזוף מראים לעין ובכך מגדילים את החשק והתשוקה המינית.

בעונת הקיץ גדלה הפעילות הגופנית שלנו ועמה גדל שחרור האנדורפינים אשר זורמים בגוף וגורמים לעלייה בחשק המיני, גם שחרור ההורמון טסטוסטרון עולה בקיץ ואף הוא תורם להגברת התשוקה המינית. פעילויות הקיץ מאפשרות יותר חשיפה וגורמות לזרימה מוגברת של הדם ועמה גם אווירה מינית אשר מצויה באוויר.

מיניות ותת מודע

בקיץ עובד חוש הריח הבלתי מודע שלנו באופן מוגבר ונחשף באופן חד יותר לפרומונים המופרשים מהגוף שלנו ואלה אחראיים למשיכה שלנו למין. כמובן אין הקיץ העונה הבלעדית לסקס ויש המעדיפים את החורף עם תחושת האינטימיות והחוסר פעילות מחוץ לבית, באופן מדעי מדובר בעניין אישי אולם בקיץ כאשר האווירה לוהטת ומתלהטת ושכבות הבגדים יורדות ישנה עלייה בחשק ובתשוקה.

מומחים אומרים כי עדות או מחקרים אשר מעידים כי אנו מתעניינים יותר בסקס בקיץ ולחום ישנה השפעה הפוכה בקרב רבים אולם ייתכן בהחלט כי התת מודע פועל בהתאם לאווירה הכללית החופשית יותר והמינית.

חשק מיני מוגבר בקיץ: ממצאי מחקרים

אז אמנם הוכחה מדעית עוד אין, אך אנשים העוסקים בתחומים הקשורים במין מדווחים על עלייה בהתעניינות באביזרי מין למשל בקיץ כאשר אנשים משתפים על החופשיות והרצון להתפרע מעט יותר בעונה זו. מבחינה ביולוגית כל החושים מתעוררים ומתחדדים בקיץ ואנו משדרים יותר מיניות המעוררת הורמונים ויצרים.

בקיץ אף נרשמת עלייה בביקוש לייעוץ מיני נוכח בעיות המתעוררות בשל העובדה שאנו נמצאים יחד בחופשה או בשל העובדה כי הילדים נמצאים בבית. ישנן דווקא עובדות מחקריות המציגות נתונים של שיעורי ילודה גבוהים בחודש אוקטובר, אך ייתכן כי ההסתברות לקיום יחסי מין ושיעור הסקס המזדמן בעונת הקיץ גבוהים יותר בשל החשיפה, הפעילות והמגע הדחוף יותר עם אנשים בעוד בחורף האווירה היא אינטימית וביתית יותר.

הקשר בין קיץ ליחסי מין

ככל הנראה אפשר להגדיר את הקיץ כעונת הסקס, תחושת החופש והפתיחות נותנת את אותותיה על הרגלי המין שלנו והריח באוויר המאפיין את הקיץ מגרה את החושים ומעורר. לאור כל הנתונים אי אפשר לקבוע האם יש עונה טובה יותר לסקס ובהחלט לכל אחת מעונות השנה יתרונות יחסיים משלה, כאשר החורף והסתיו מאפשרים זמן איכות אינטימי יחד בעוד האביב והקיץ מעוררים את החושים והיצרים ואיתם עולים החשק, הדחף והמשיכה ליחסי מין.

באופן כללי נראה כי סקס וקיץ הולכים יחדיו בזכות השמש, הים ובגדי הים החשופים ואווירת החופשה. לנוכח העלייה בפעילות שלנו בעונת הקיץ לעומת החורף בהחלט ניתן לראות עלייה גם בפעילות המינית, הקשיים הכרוכים במזג האוויר הבעייתי בחורף גורמים לנו לוותר על הזדמנויות למפגשים חברתיים כאלה ואחרים היכולים להוביל להיכרויות ושלב מאוחר יותר גם ליחסי מין, בעוד שבקיץ מגוון הפעילויות קשור בהרבה פחות בגדים ויותר סיטואציות מגרות.

אולי יעניין אותך גם:

האם הגברת תכיפות הסקס תגרום לשביעות רצון גדולה יותר מהחיים?

יחסי מין בקיץ
גברא פתרון טבעי לאין אונות
גברא פתרון טבעי לאין אונות

גברא כבר 26 שנה עוזרת לגברים הסובלים מאין אונות ומייסדת הפורטל לאין אונות בישראל, המקום עם המידע המקיף ביותר על כל הסיבות והגורמים לאין אונות, על דרכי ההתמודדות והטיפול ומייעצים בנושא!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן