התקשרו כבר עכשיו ותוך זמן קצר תחושו בהבדל!

הכירו את הג'ל – לטיפול בבעיות בתפקוד המיני

בחירת רופא זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לתפקוד מיני!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

תוכן עניינים

בעיות בתפקוד המיני בגברים כוללות בין היתר בעיות הקשורות לירידה בחשק המיני, בעיות בהגעה לזקפה מלאה, בעיות בשמירה על זקפה לאורך זמן, ירידה בתשוקה המינית ועוד. הטיפול בגבר הסובל מבעיות בתפקוד המיני משתנה בהתאם לגורם או הגורמים לבעיות, בהתאם לדרגת החומרה של הבעיות ובהתאם למידת ההיענות של המטופל לטיפולים השונים.

בין היתר הטיפולים המוצעים כיום לגברים הסובלים מירידה בחשק המיני כוללים זריקות טסטוסטרון, ייעוץ מיני, טיפול פסיכולוגי, טיפול בכדורים הניטלים באופן פומי ועוד. במאמר שלפניכם נפרט אודות מספר תכשירים המגיעים בצורת ג'ל, הנמצאים כיום בשימוש נרחב לטיפול בבעיות בתפקוד המיני בגברים: ג'ל קמגרה, הניטל באופן פומי; ג'ל טסטוסטרון, הניטל במריחה על עור הידיים, הכתפיים ו/או הבטן; וג'ל להארכת משך הזקפה, אותו יש למרוח על עור הפין לפני המגע המיני.

קמגרה אוראל ג'ל

קמגרה אוראל ג'ל הוא תכשיר חדש יחסית, הניטל באופן פומי, המכיל סילדנפיל. סילדנפיל הוא המרכיב הפעיל בויאגרה, אך בניגוד לויאגרה, את הקמגרה ג'ל ניתן להשיג גם ללא מרשם רופא.

כמוסות הג'ל טרם אושרו לשימוש על ידי משרד הבריאות ולכן מופצות כיום באופן פירטי בלבד. במקור ככל הנראה הגיעו הכמוסות מהודו, ממנה הגיעו לתאילנד ומשם הופצו למדינות מערב אירופה.

חשוב מאוד לציין, כי ההשפעה של הקמגרה ג'ל לא נבדקה במחקרים מדעיים, כשהדבר נכון גם בנוגע לתופעות הלוואי של התכשיר. אי לכך, השימוש בו אינו מומלץ.

ג'ל טסטוסטרון – המאושר לשימוש על ידי משרד הבריאות

בקרב גברים הסובלים מרמות נמוכות של טסטוסטרון קיימת שכיחות גבוהה יחסית של סימפטומים הקשורים להפרעות בתפקוד המיני. בגברים אלו ניתן לטפל באמצעות טסטוסטרון הניתן בזריקות או בג'ל, אותו מורחים על העור.

התכשיר המאושר לשימוש על ידי משרד הבריאות הישראלי, המגיע בצורת ג'ל נקרא Androgel. את הג'ל יש למרוח באופן יומיומי על עור הזרועות, הכתפיים ו/או הבטן, כשבדרך כלל תוך שבועיים ניתן לראות התייצבות של רמות טסטוסטרון תקינות.

תכשיר נוסף בקטגוריה זו המאושר לשימוש על ידי משרד הבריאות נקרא Testomax. באופן עקרוני, המינון המקובל הוא חמישה גרם ג'ל מדי יום, תוך מתן עדיפות לשעות הבוקר ובכל מקרה אין לעבור מינון של עשרה גרם ג'ל ליום. הג'ל מכיל טסטוסטרון בריכוז של אחוז אחד. במהלך הטיפול יש לבצע בדיקות דם על מנת להתאים את המינון באופן האופטימאלי לרמות הטסטוסטרון של המטופל, גם ללא קשר לשינויים בתמונה הקלינית.

בכל מקרה שבו רמת ההמטוקריט של המטופל עולה מעל חמישים ושניים אחוז, יש להפסיק את הטיפול בג'ל ולבצע הערכה מחודשת.

ג'ל Deluxion לעיכוב השפיכה

Deluxion  הוא תכשיר המגיע בצורת ג'ל נטול צבע או ריח, המסייע ליהנות ממשגל ממושך יותר. התכשיר נמכר ללא מרשם רופא. גם במקרה הזה, אין מידע מחקרי בנוגע ליעילות התכשיר או בנוגע לרמת הבטיחות שלו ופרופיל תופעות הלוואי שלו ולכן השימוש בו אינו מומלץ ובכל מקרה על אחריות המשתמש בלבד. לפי היצרנים יש למרוח את הג'ל על העטרה (כיפה, בלשון העם) בלבד כעשר עד עשרים דקות לפני המגע המיני.

גברא פתרון טבעי לאין אונות
גברא פתרון טבעי לאין אונות

גברא כבר 26 שנה עוזרת לגברים הסובלים מאין אונות ומייסדת הפורטל לאין אונות בישראל, המקום עם המידע המקיף ביותר על כל הסיבות והגורמים לאין אונות, על דרכי ההתמודדות והטיפול ומייעצים בנושא!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן