התקשרו כבר עכשיו ותוך זמן קצר תחושו בהבדל!

בעיות בתפקוד המיני לאחר כריתת ערמונית

בחירת רופא זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לתפקוד מיני!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

תוכן עניינים

תפקוד מיני לאחר ניתוח ערמונית אפשרי לחלוטין ומהנה לרוב הגברים. ניתוח ערמונית נועד לטיפול בקבוצות העצבים הזעירות סביב הערמונית, על מנת לשמר אונות מינית. גברים שעברו את הניתוח הם בעלי סיכוי סביר להשיב תפקוד מיני תקין כולל זקפה מלאה וקיום יחסי מין משביעי רצון לאחר הניתוח.

משמעות אבחנת סרטן הערמונית

כשגברים מאובחנים לראשונה עם סרטן הערמונית, הם תוהים לגבי העתיד. אין ספק שטיפול תרופתי לסרטן זה ניצב בראש סדר העדיפויות. אך מה הלאה? גברים תוהים לגבי התפקוד המיני לאחר הסרטן, והבחירה בטיפול בסרטן הערמונית קובע את התשובות לתהיות אלו.

הבחירה בניתוח ערמונית מגביר את הסיכויים הגבוהים ליהנות מיחסי מין לאחר הניתוח. אך חשוב בהחלט לבחור מנתח מיומן בניתוח זה, כולל ניסיון עם ניתוח רובוטי, וניתוח ערמונית פתוח לפרוסקופי.

תפקוד מיני לאחר ניתוח לכריתת הערמונית

לדעת למה לצפות הוא חלק משמעותי מהתאוששות מינית תקינה לאחר הניתוח. הרופא עובד באופן הדוק ביותר עם הגברים ובנות זוגם לפני הניתוח ולאחריו, על מנת לסייע להם להבין את הצפוי להתרחש.

אין אונות. בעיות בתפקוד המיני הן תופעות נורמאליות לאחר הניתוח, אך הן זמניות. הרופא רושם תרופות בהתאם להיקף הניתוח שבוצע וההיסטוריה הרפואית של המטופל.

אורגזמה. ניתן לצפות ליהנות מיחסי מין לאחר ניתוח לכריתת ערמונית. גברים רבים מופתעים לגלות שהם אפילו חווים אורגזמה מהנה ללא זקפה. יש לזכור כי הנאה מינית אינה תלויה בחדירה.

הפסקת שפיכה. ללא בלוטת ערמונית או שלפוחית זרע, הגבר כבר אינו חווה שפיכה. אך למרות שהאורגזמה עשויה להרגיש שונה, היא עדיין מהנה.

דליפת שתן במהלך קיום יחסי מין. תופעת לוואי זו אפשרית, אך היא זמנית, אינה מתרחשת בקרב כל הגברים, ואינה מזיקה.

חרדת ביצוע. אין לזלזל ברכבת ההרים הרגשית המאפיינת את תקופת ההתאוששות לאחר ניתוח לכריתת הערמונית עקב סרטן. זה נורמאלי לדאוג לגבי תקינות יחסי המין, ויש לגלות פתיחות וכנות עם בת הזוג.

יש לזכור שהבריאות הכללית, הגיל ומצב הבעיות בתפקוד המיני הנוכחיות, מהווים מרכיב בהחלמה לאחר הניתוח. במקרים פחות שכיחים, הגידול הסרטני בערמונית עשוי לתפוח על צד אחד או על שני הצדדים של בלוטת הערמונית, מה שהופך את ניתוח הכריתה תוך שמירת העצבים לקשה ביותר או בלתי אפשרי.

הרופא מסייע למטופל להבין את המצב המדויק, התפתחות הסרטן, ומיקום וגודל הגידול. במקרים מסוימים, שתל עצב יכול להתבצע לחידוש עצבי הפין לשם תפקוד לאחר הניתוח.

התאוששות לאחר ניתוח כריתת הערמונית

המפתח להנאה מיחסי מין לאחר הניתוח הוא להתחיל כשמוכנים. הרופא תומך במטופל ובבת זוגו עד לשיבה לפעילות המינית.

אוננות. מסייעת ללמוד כיצד הגוף מגיב לגירוי לאחר הניתוח, ובונה את הביטחון המיני.

תרגילי קגל. מומלצים לשיפור מבנה האגן, האורגזמה, ושליטה על השתן.

תמיכה מבת או בן הזוג. חשובה להתפתחות אינטימיות פיסית ורגשית, שיביאו בעקבותיהם את יחסי המין.

תרופות לבעיות זקפה. אין להסס לנסות תרופות לבליעה לטיפול באין אונות. למעשה, הן יאיצו את ההתאוששות באמצעות שיקום הפין וניתן להשתמש בהן לתקופה קצרה בלבד.

קיום יחסי מין. תרגול מוביל לשלמות. ככל שמקדימים לנסות, כך מקדימים לשוב להנאה מיחסי מין לאחר ניתוח לכריתת ערמונית.

אין אונות לאחר ניתוח כריתת ערמונית. חלק מהגברים החווים בעיות בתפקוד המיני לאחר הניתוח, שנמשכות למעלה משתיים, זקוקים לייעוץ פסיכולוגי.

טיפול הזרקה לפין לשיפור התפקוד המיני לאחר הניתוח. אם התרופות לבליעה אינן יעילות, טיפול הזרקה משמש על מנת לסייע לחידוש העצבים או התאוששות מספקת. מחקר חדש הציג טיפולים אלו המסייעים בהשגת זקפה, הנקבעים זמן קצר לאחר הניתוח ומגבירים את סיכויי השיבה לתפקוד מיני תקין.

שתלי פין לתפקוד מיני לאחר ניתוח לכריתת ערמונית. במקרים מסוימים, תפקוד הזקפה לא ישוב לאחר הניתוח. במקרים אלו, ניתן לבחון את אפשרות שתל פין לפתרון קבע של בעיות בתפקוד המיני. זוהי אפשרות מצוינת הקשורה לשיעור גבוה ביותר של תפקוד מיני משופר והנאה מיחסי המין לשני הצדדים.

גברא פתרון טבעי לאין אונות
גברא פתרון טבעי לאין אונות

גברא כבר 26 שנה עוזרת לגברים הסובלים מאין אונות ומייסדת הפורטל לאין אונות בישראל, המקום עם המידע המקיף ביותר על כל הסיבות והגורמים לאין אונות, על דרכי ההתמודדות והטיפול ומייעצים בנושא!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן