התקשרו כבר עכשיו ותוך זמן קצר תחושו בהבדל!

תרופות המשפרות את התפקוד המיני

בחירת רופא זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לתפקוד מיני!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

תוכן עניינים

גברים רבים אשר סובלים מהפרעה בתפקוד המיני משתמשים בתרופות שונות אשר מסייעות לשיפור התפקוד המיני, כמו ויאגרה, סיאליס ולוויטרה. תרופות המשפרות את התפקוד המיני אלה מסייעות לשיפור התפקוד המיני לפרק זמן מוגבל, ומאפשרות למשתמשים בהם ליהנות מיחסי מין מספקים לאחר השימוש בתרופה.

השימוש בתרופות לשיפור התפקוד המיני אינו מתאים לכל אחד, ואצל אנשים עם מחלות רקע שונות אשר נוטלים תרופות המשפרות את התפקוד המיני בשילוב עם תרופות אחרות יכולים להופיע כתוצאה מהשימוש סיבוכים שיכולים להיות מסכני חיים. ועל כן, חובה להתייעץ עם הרופא לפני השימוש בתרופות הללו ולקנות אותן בעזרת מרשם רפואי בלבד ולא בכל דרך אחרת.

למי מתאימות תרופות המשפרות את התפקוד המיני?

תרופות המשפרות את התפקוד המיני כמו ויאגרה, סיאליס ולוויטרה מתאימות לאנשים הסובלים מהמצבים הבאים:

  • הפרעה בהגעה לזקפה – מקרים בהם לא ניתן כלל להגיע לזקפה, או מגיעים לזקפה חלשה מידי אשר לא מאפשרת חדירה.
  • הפרעה בהחזקת הזקפה – מקרים בהם לא מצליחים להחזיק את הזקפה במהלך קיום יחסי המין, ובסופו של דבר לא מגיעים לאורגזמה.
  • שפיכה מוקדמת – התרופות לשיפור התפקוד המיני מסייעות גם לאנשים הסובלים משפיכה מוקדמת, ומאפשרות להאריך את משך יחסי המין ולדחות את השפיכה.

איך פועלות תרופות המשפרות את התפקוד המיני?

תרופות המשפרות את התפקוד המיני פועלות במנגנון של הגדלת זרימת הדם לאזור איבר המין על ידי הרחבת כלי דם. תרופות אלה מעלות את רמת החומר NO, אשר גורם להרחבת כלי דם וכך מגבירות את אספקת הדם בגוף, ובין היתר משפרות אותה באזור איבר המין ואף מפחיתות רמות גבוהות של לחץ דם.

חשוב לזכור שהתרופות מסייעות להגעה לזקפה באופן פיזיולוגי, אך דורשות עירור מיני על מנת שתהליך הזקפה יתחיל. כמו כן, משך ההשפעה של התרופות משתנה, וכאשר הן פועלות ניתן להגיע לזקפה מספר רב של פעמים. השימוש בתרופות אמנם מקל על ההגעה לזקפה ומאפשר אותה במהירות, אך לא גורם לה להישאר זמן רב ללא עירור מיני, ולכן מקרים בהם אנשים נשארים עם זקפה בלתי נשלטת במשך זמן רב נדירים ביותר.

סוגי התרופות הנפוצים לשיפור התפקוד המיני

למרות שמדובר בתרופות שונות, מנגנון הפעולה שלהם דומה והן שונות זה מזה במשך ההשפעה וביעילות התגובה. התרופות העיקריות לשיפור התפקוד המיני הן:

  • ויאגרה – מתחילה להשפיע תוך 30-60 דקות, והשפעתה על התפקוד המיני נמשכת כ-5 שעות.
  • סיאליס – מספקת השפעה ארוכה יותר (של עד 36 שעות), ולכן אין צורך לקחת אותה ממש לפני קיום היחסים אלא ניתן לקחת אותה מספר שעות לפני היחסים או (במינון נמוך) באופן קבוע פעם ביום.
  • לוויטרה – בעלת השפעה בדומה לויאגרה ומשפיעה על התפקוד המיני למשך מספר שעות.

מתי לא בטוח להשתמש בתרופות לשיפור התפקוד המיני?

אחת הבעיות הגדולות של השימוש בתרופות לשיפור התפקוד המיני היא העובדה שגברים רבים לא יכולים להשתמש בהן בגלל מחלות רקע שונות. מנגנון הפעולה של התרופות האלה יכול להיות הרסני במקרים מסוימים ולגרום לסיבוכים ארוכי טווח ואף למוות, ולכן יש להשתמש בה רק לאחר בדיקה מקיפה אצל רופא. המצבים בהם מומלץ להימנע מהשימוש בתרופות לשיפור התפקוד המיני הם:

  • מחלות לב – אנשים הסובלים ממחלות לב מכל סוג, כמו תעוקת חזה, מחלות מסתמיות, הפרעות קצב, אי ספיקת לב או כאלה שעברו התקף לב לאחרונה צריכים להימנע משימוש בתרופות האלה, אשר יכולות לגרום לסיבוכים לבביים שונים.
  • מחלות כבד וכליה – אנשים הסובלים מהפרעות בתפקודי הכבד והכליה צריכים להימנע משימוש בתרופות לשיפור התפקוד המיני ולעשות זאת רק בייעוץ רופא.
  • מחלות רקע נוספות – מחלות כמו לחץ דם שאינו נשלט (גבוה או נמוך מדי), שבץ מוחי בתקופה האחרונה או מחלות עיניים גם כן נחשבות להתוויות נגד לטיפול בתרופות לשיפור התפקוד המיני.
  • שימוש בתרופות – קיימים מקרים בהם אינטרקציה בין תרופות יכולה להיות קטלנית, כפי שקורה בשילוב של תרופות המשפרות את התפקוד המיני  עם תרופות אחרות כמו ניטרוגליצרין, תרופות נגד פרכוסים, מדללי דם, תרופות למחלות לב ותרופות נוספות.

יש לציין כי שימוש בתרופות לטיפול בבעיות זקפה יכולות לגרום בחלק מהמקרים לפריאפיזם – זקפה ממושכת.

אולי יעניין אותך גם:

תעשיית כדורי האין-אונות המזויפים משגשגת. למה כדאי להיזהר?

תרופות לשיפור תפקוד מיני
גברא פתרון טבעי לאין אונות
גברא פתרון טבעי לאין אונות

גברא כבר 26 שנה עוזרת לגברים הסובלים מאין אונות ומייסדת הפורטל לאין אונות בישראל, המקום עם המידע המקיף ביותר על כל הסיבות והגורמים לאין אונות, על דרכי ההתמודדות והטיפול ומייעצים בנושא!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן