התקשרו כבר עכשיו ותוך זמן קצר תחושו בהבדל!

מזונות המסייעים לטיפול באין אונות

בחירת רופא זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לתפקוד מיני!

המרכז לתפקוד מיני

עובדה ידועה היא שגלולות ניתוחים, וטיפולים רפואיים שונים עובדים לטיפול בבעיות אין אונות. אך מה לגבי תזונה? האם קיימים מזונות המסייעים לטיפול באין אונות? מדענים סבורים שגישת טיפול זו יכולה לסייע, אך קיים צורך בראיות מדעיות נוספות.

קפה לטיפול באין אונות

קפה הבוקר משפיע על בריאות הגוף מעבר לטעם מספק. הוא עשוי להעניק לחיי המין דחיפה משמעותית. גברים ששתו שתיים או שלוש כוסות קפאין ביום, נמצאו בסיכון נמוך יותר ללקות בבעיות אין אונות, אך עולה ממחקר.

השפעה זו מתרחשת בשל רכיבי הקפאין המסייעים להגברת זרימת הדם. לא אוהבים קפה? משקאות רבים אחרים, כגון תה, משקאות מוגזים ומשקאות ספורט מכילים אף הם קפאין.

שוקולד מריר

שתי קוביות שוקולד מריר, מספר פעמים בשבוע, יכול לסייע בבעיות אין אונות, ולשפר אף באופן משמעותי את בריאות הלב וחלקים אחרים בגוף. שוקולד מריר עשיר בפלבנואידים, חומרי הזנה שעשויים להגביר את זרימת הדם ולחץ הדם.

רכיבים אלו מסייעים אף לגוף לייצר יותר תחמוצת החנקן, אשר עשויה לסייע בבעיות זקפה, ונמצאת בתרופות רבות לבעיות בתפקוד המיני.

שום לטיפול באין אונות

ירק ריחני זה עשוי לסייע לתפקוד המיני. אם מצטבר פלאק על דפנות העורקים, זרימת הדם עשויה להיות מנותקת או מופחתת.

מצב זה עשוי לגרום לבעיית אין אונות. הוספת שום לתזונה יכולה לסייע בשמירת בריאות העורקים ובעיות בתפקוד המיני המתפתחות עם הגיל.

דגים שומניים

סלמון ודגים שומניים אחרים נחשבים כמקורות מצוינים של חומצות שומן אומגה 3 לבריאות הלב, ועשויים להגביר את תחמוצת החנקן בגוף. הם מפחיתים את לחץ הדם ואת הסיכונים להתקף לב וקרישי דם.

המטרה היא להוסיף מנת דג סלמון לתזונה מדי שבוע. סרדינים, טונה טרייה, ומקרל נחשבים כמקורות טובים אחרים של אומגה 3.

אבטיח – פרי מתוק ומרענן זה מכיל תרכובת שעשויה להשפיע באופן זהה להשפעת תרופות לטיפול באין אונות על כלי הדם. אבטיח עשוי אפילו להאיץ את החשק המיני, אומרים מחקרים. רוב האבטיח מכיל מים, אך הרכיבים האחרים טעונים בליקופן, נוגדי חמצון הבריאים ללב, לערמונית ולעור.

מיץ ענבים – ילדים נהנים ממשקה זה יותר ממבוגרים, אך גם מבוגרים יכולים להפיק תועלת בריאותית ממשקה זה. חומרים מזינים במיץ ענבים מגבירים אף את כמות תחמוצת החנקן בגוף. אם אינכם אוהבים מיץ ענבים, שתו מיץ רימונים, המספקים השפעה זהה.

 

 

שמן זית – עשוי לסייע לגוף לייצר יותר טסטוסטרון. בנוסף, הוא מלא בשומן חד בלתי רווי, שיכול לסייע בהפגת הכולסטרול הרע בגוף. יש לבחור שמן זית כתית, שאינו מכיל כימיקלים רבים ואינו מיוצר בחום גבוה, אשר משמרים את נוגדי החמצון הבריאים.

אגוזים – אגוזי מלך מכילים שפע ארגינין, חומצת אמינו שהגוף מנצל כדי לייצר תחמוצת חנקנית. הם נחשבים אף כמקורות טובים של ויטמין E, חומצה פולית וסיבים. אך יש להוסיפם בכמות קטנה בלבד לתזונה היומית, שכן אגוזים מכילים רמות גבוהות של קלוריות.

פלפל חריף – ניתן לשפר את התפקוד המיני באמצעות הוספת מעט פלפל חריף לתזונה. החומרים בפלפלים החריפים מעניקים להם את החום המרגיע את העורקים, ומסייעים לשיפור זרימת הדם ללב ולאיברים אחרים, כולל הפין. פלפל חריף יכול לסייע אף בהורדת לחץ הדם והכולסטרול, ולמנוע קרישי דם.

המרכז לתפקוד מיני

המרכז לתפקוד מיני מתמחה במתן מידע בתחום התפקוד המיני, כל מה שרציתם לדעת על תפקוד מיני במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:

מזונות לטיפול באימפוטנציה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

התקשרו עכשיו דילוג לתוכן