התקשרו כבר עכשיו ותוך זמן קצר תחושו בהבדל!

שימוש בסמים ותפקוד מיני

בחירת רופא זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לתפקוד מיני!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

תוכן עניינים

שימוש בחומרים ממכרים דוגמת ניקוטין, אלכוהול או סמים, תורמים לבעיות זקפה. למעשה, שימוש בסמים כרוך לעיתים קרובות בלחץ, ואנשים רבים בוחרים להתמודד עם הלחץ היומיומי באמצעות חומרים הגורמים להם "להמריא".

באופן פרדוכסלי, דווקא החומרים בהם משתמשים אנשים על מנת לתפקד היטב מבחינה מינית, הם אלו שגורמים להם לבעיות בתפקוד.

הרגלים שאינם בריאים, דוגמת עישון, שימוש מוגזם באלכוהול או שימוש לרעה בסמים שאינם חוקיים ותרופות מסוימות, מובילים לליקויים בזרימת הדם ושוחקים את איכות הזקפה.

סמים דוגמת אמפטמינים, קוקאין, מריחואנה, מתדון וסמים קשים אחרים, עלולים לגרום לבעיות בזקפה. חלקם עלולים לגרום לנזק משמעותי אף למערכת מחזור הדם. אם אדם חושד בקשר בין השימוש שלו בסמים לבין הבעיות אותן הוא חווה בתפקוד המיני, עליו להיוועץ עם הרופא.

גם תרופות נוגדות דיכאון, תרופות הרגעה ותרופות נוגדות חרדה עשויים להשפיע על הזקפה. במקרים אלו, יש להודיע לרופא על הבעיה ולמצוא חלופות בעלות השפעות מזיקות פחות.

כיצד משפיע השימוש בסמים על התפקוד המיני?

לסמים חזקים, למשל לקוקאין, קיימות השפעות שליליות חזקות על הלב, המוח והתחושות. משתמשי סמים חזקים רבים נופלים קורבן להתמכרות, וסובלים מהשלכות מאיימות לטווח הארוך, החל מתפקוד מיני לקוי וכלה במוות.

עישון סמים, הסנפתם או הזרקתם מביאים עימם תוצאות לוואי כמעט מיידיות. הסנפה מהירה דרך רקמות האף משפיעה על הגוף באופן מהיר. לא משנה מה שיטת הצריכה, הסם חודר לזרם הדם וחודר במהירות עמוק אל המוח במהירות. הוא משבש את המרכיבים הכימיים והעצביים וכך נגרמת תחושת האופריה של ה"היי".

למרות המוניטין המקושר עם קוקאין כ'שיקוי אהבה', הוא אולי גורם לאדם להיות עם חשק מיני גבוה, אך התפקוד המיני לא יושלם. שימוש כרוני בסמים עלול לפגוע בתפקוד המיני של גברים ונשים, ולגרום לבעיות בזקפה, עיכוב בשפיכה, העדר שפיכה או חוסר יכולת להגיע לאורגזמה.

דרכי הביטוי של שימוש בסמים על התפקוד המיני

אחת מתופעות הלוואי של שימוש בסמים, מתבטאת בתפקוד המיני. הימצאות הסמים בגוף גורמים לפגיעה בעצבים. הם משבשים את זרימת הדם אל איבר המין, וגורמים לבעיות בזקפה.

תפקוד מיני נאות כרוך ברצף מדויק של אירועים. בעיות בתפקוד המיני מתרחשות כאשר כל אחד מהאירועים מופר. הרצף כולל דחפים עצביים במוח, בעמוד השדרה ובאזור הסובב את איבר המין, הגורם לתגובה בשרירים, ברקמות, בורידים ובעורקים. שימוש בסמים גורם לנזק לעצבים, לעורקים, לחלק מהשרירים ולרקמות.

קיימות ראיות גוברות לפיהן כימיקלים ורעלים מדכאים את התפקוד המיני.  בנוסף לשימוש בסמים, תרופות אחרות אשר אחראיות לבעיות בתפקוד המיני, הן תרופות לחץ דם, אנטי היסטמינים, תרופות נוגדות דיכאון, כדורי הרגעה, מדכאי תיאבון ותרופות לכיב, אחראים אף הם לבעיות בתפקוד המיני.

הבעיות בתפקוד המיני הנגרמות כתוצאה משימוש בסמים

אלו הבעיות הנפוצות של התפקוד המיני כתוצאה משימוש בסמים:

  • יחסי מין משובשים
  • מצב רגש המשפיע לרעה על התפקוד המיני
  • התפרצות של זקפה אך חוסר יכולת לשמור עליה
  • איכות משובשת של זקפה
  • העדר זקפת בוקר
  • קשיים בעוררות המינית, שפיכה מוקדמת וקשיים בהשגת אורגזמה.

מתי אין להשתמש בתרופות לשיפור התפקד המיני?

לא כל הגברים רשאים להשתמש בבטחה בתרופות לשיפור הזקפה. אלו עלולות להיות מסוכנות אם אדם סובל מבעיות בריאות מסוימות, או שהוא נוטל תרופות אחרות.

כך, למשל, לעולם אין להשתמש בויאגרה, סיאליס או לויטרה, אם אדם נוטל תרופות לטיפול בכאבים או בלב. תרופות אלו מרחיבות את כלי הדם, וההשפעות המשולבות שלהן עם תרופות לשיפור התפקוד המיני, עלולות לגרום ללחץ דם נמוך באופן מסוכן ולאיבוד ההכרה.

אולי יעניין אותך גם:

הפיזיולוגיה שמאחורי 'זקפת הבוקר'

אוננות נשית

גברא פתרון טבעי לאין אונות
גברא פתרון טבעי לאין אונות

גברא כבר 26 שנה עוזרת לגברים הסובלים מאין אונות ומייסדת הפורטל לאין אונות בישראל, המקום עם המידע המקיף ביותר על כל הסיבות והגורמים לאין אונות, על דרכי ההתמודדות והטיפול ומייעצים בנושא!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן