התקשרו כבר עכשיו ותוך זמן קצר תחושו בהבדל!

תזונה מומלצת למניעת אימפוטנציה

בחירת רופא זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לתפקוד מיני!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

תוכן עניינים

אימפוטנציה מוגדרת כמצב של חוסר יכולת של גברים לשמור על זקפה לשם פעילות מינית תקינה. הגורם העיקרי לבעיית האימפוטנציה הוא שומן, אשר מדרדר את תפקוד מערכת העורקים, המאפשרת אספקת זרימת דם אל הפין. כאשר העורקים סתומים מכדי לשאת דם, זה משפיע על הזקפה. אכילת פירות וירקות טריים והימנעות ממאכלים עתירי שומן ומלח, עשויים לרפא בעיות זקפה.

דיאטה מומלצת למניעת אימפוטנציה

תזונה נכונה חשובה מאוד לבריאות הכללית. היא מסייעת למנוע מגוון רחב של מצבים בריאותיים, כולל בעיות זקפה. על פי מחקר של המרכז הרפואי באוניברסיטת מרילנד, דיאטה מסייעת לשמור על בריאות הלב ומניעת בעיות זקפה. אחד מסוגי התזונה הידועים ביותר כתזונה נכונה בריאה, היא דיאטה ים תיכונית, אשר שמה דגש על פירות וירקות טריים, שומנים בריאים, תבלינים ודגנים מלאים.

בנוסף, נמצא כי מזונות מסוימים, דוגמת צדפות, זיתים, שוקולד, אנשובי ופלפלים, עשויים לסייע בשיפור התסמינים של בעיות זקפה, היות וביכולתם להגדיל את התשוקה המינית.

דיאטה ים תיכונית מורכבת מצריכה יומית של 10 פירות וירקות טריים, העשירים בחומרים מזינים, ומכילים תכונות נוגדות חמצון. ניתן לאכול גזר, בננות ותפוחים כחטיפים המחליפים את הפחמימות. אגוזים וזרעים הם מקור טוב לשומנים בריאים. השימוש במזון דל נתרן, אם ניתן, יכול להחליף מגוון רחב של תבלינים ומלח, והוא מהווה מרכיב בריא.

יתרונות התזונה הים תיכונית הוכחו במחקר שבוצע בקרב למעלה מחמש מאות גברים. צוות של חוקרים מאוניברסיטת נאפולי מצאו כי גברים אשר מקפידים על דיאטה זו סובלים פחות מבעיות זקפה, לעומת גברים אשר אינם פועלים על פי עקרונות התזונה הים תיכונית.

מאכלים מהם יש להימנע על מנת לשמור על זקפה

יש להימנע ממזונות מטוגנים ובשר אדום, מזונות עשירים בשומן רווי דוגמת מוצרים מעובדים. מומלץ להחליף את הבשר האדום, הנקניקים ובשר עתיר שומן אחר בעוף ודגים דוגמת טונה, סלמון ומקרל. כמו כן, יש להשתמש בשמן זית במקום בחמאה או מרגרינה.

מזון עשיר בנתרן גורם לאימפוטנציה. הוא מגביר את לחץ הדם, אשר עשוי להוביל למחלות לב וכלי דם בשלב מאוחר יותר. הנתרן מפחית את זרימת הדם באיברים, וגורם לבעיות זקפה. גבינה, חטיפים, מזון חמוץ, בשר שמן, עגבניות מיובשות, סודה לשתיה, מלח, רוטב סויה, הם חלק מהמזונות העשירים בנתרן ויש להימנע מהם על מנת למנוע אין אונות.

יש להימנע מצריכת מזון שומני ורווי, אשר מגביר את הסיכון לכולסטרול רע גבוה. כולסטרול רע משפיע על זרימת הדם באיברים העיקריים בגוף, אשר עשויים לגרום לבעיות זקפה. מזון רווי דוגמת בשר, ביצים, חמאה, קוקוס מיובש, בשר מעובד, קצפת, שוקולד מריר, שמן דגים ושמן נוקשה דוגמת שמן דקל ושמן קוקוס הם מזונות מהם יש להימנע על מנת למנוע אימפוטנציה.

כמו כן, יש להימנע ממזון אשר מכיל רמות גבוהות של סוכר כאשר מבקשים למנוע אין אונות. שמנת ומוצרי חלב הם חלק מהמזונות העשירים בסוכר. על מנת לרפא בעיות זקפה, יש להימנע מצריכת אלכוהול. לדברי חוקרים, כוס יין אדום אחת ביום מותרת, אך משקאות אלכוהוליים אחרים עשויים לגרום לבעיות זקפה.

תוספי תזונה למניעת אימפוטנציה

מספר תוספי תזונה עשויים להקל על הבעיה:

  • מאה מיליגרם קאבה (Kava), לפני קיום יחסי מין, עשויים לשפר את הזקפה. הקאבה מגיעה בצורת גלולה או אבקה אשר ניתן להוסיף בתה. היא נמכרת בחנויות מזון טבעי רבות. הקאבה מזרימה דם לפין ומסיעת לשמירה על זקפה טובה יותר.
  • תוספת שתי טיפות תמצית פרח ההיביסקוס לרבע כוס מים מסייעת להקלה על לחץ נפשי ומגבירה תחושות רומנטיות אשר מגבירות את היכולת לשמור על זקפה.
  • מולטי ויטמין על בסיס יומי, בשילוב תזונה בריאה ופעילות גופנית, עשויים להגביר את סיבולת הלב והביצועים המיניים.
  • L-arginine היא חומצת אמינו, אשר הגוף משתמש בה על מנת להפוך את תחמוצת החנקן ומסייעת לכלי הדם להירגע, להתרחב ולהגביר את זרימת הדם, מה שמוביל לזקפה.
  • צמח הגינקו משמש לזקפה, במיוחד בקרב אנשים אשר חווים בעיות בתפקוד מיני כתוצאה מתופעת לוואי של תרופות נוגדות דיכאון. הצמח מרגיע את השרירים ומשפר את זרימת הדם לפין.
  • קליפת עץ מערב אפריקה יוהימבה, היא מקור של יוהימבין, אשר נמצא כמעורר את זרימת הדם לפין, ומגביר את החשק המיני.

יש להתייעץ עם רופא מוסמך על מנת ללמוד יותר אודות תזונה בריאה ותוספי מזון טבעיים אשר עשויים למנוע בעיות זקפה. יש לשמור על פעילות, להתעמל על בסיס קבוע ולהקפיד על משקל אופטימאלי.

ראו גם:
השפעתן של תרופות פסיכיאטריות על התפקוד המיני

תזונה למניעת אימפוטנציה
גברא פתרון טבעי לאין אונות
גברא פתרון טבעי לאין אונות

גברא כבר 26 שנה עוזרת לגברים הסובלים מאין אונות ומייסדת הפורטל לאין אונות בישראל, המקום עם המידע המקיף ביותר על כל הסיבות והגורמים לאין אונות, על דרכי ההתמודדות והטיפול ומייעצים בנושא!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן