התקשרו כבר עכשיו ותוך זמן קצר תחושו בהבדל!

איבר מין קטן אצל גברים

בחירת רופא זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לתפקוד מיני!

תוכן עניינים

מאחורי הדלתות הסגורות של חדר הבדיקה של הרופא, שאלת גודל הפין היא שאלה נפוצה. זהו מרכיב מרכזי בדימוי העצמי של גברים. כ-45% מהגברים היו מעדיפים שיהיה להם פין גדול יותר. אך באופן פרדוכסלי, כ-85% מהנשים מעידות כי הן מרוצות מגודל הפין של בני זוגן.

אז כיצד יכול גבר להעריך אם גודל איבר המין שלו גדול מידי, קטן מידי, או ממוצע? המיתוס לגבי קביעת גודל הפין על פי גודל הנעליים או אצבעות הידיים, הוא מיתוס שהגיע הזמן להפריך. בדומה לדברים רבים אחרים בחיים, מדידה ישירה היא המפתח.

הגורמים לאיבר מין קטן

לדעת המומחים, גודל איבר המין נקבע באופן גנטי. גבר יורש את גודל איבר מינו מאביו. הפור נופל ברגע ההתעברות. יחד עם זאת, קיימים גורמים נוספים, הקשורים לתזונה, למשקל ולסביבה, אשר עשויים להשפיע על התוצאה הסופית.

הגורמים המרכזיים והמכריעים הם הכרומוזומים וההורמונים של העובר. אם מערכות אלו אינן פועלות כהלכה, תיווצרנה בעיות אפשריות רבות ושונות עם צמיחת הפין, אשר עשויות להתחיל כ-14 שבועות לאחר הצמיחה העוברית.

איבר מין קטן נגרם לעיתים קרובות עקב טסטוסטרון לקוי בשליש השלישי של הצמיחה העוברית. למרות שלא קיים גן בודד אשר אחראי לגודל הפין, קיימות מספר תסמונות קשורות. צוות רפואי יכול לחקור את מגוון הסיבות האפשריות ולבצע סדרת בדיקות אשר ילמדו את דרכי ההתמודדות והטיפול.

הבעיות העלולות להיווצר

הבעיות איתן עלול גבר בעל איבר מין קטן מידי למצוא עצמו מתמודד הן מגוונות ומשתנות, חלקן משמעותיות וחלקן קטנות יותר. אך ללא ספק, בעיה זו גורמת למצוקה משמעותית הפוגעת ברווחתו האישית והחברתית של הגבר.

הבעיות עלולות לנוע מחוסר היכולת האופטימלי לאונן, ועד למבוכה בעת קיום יחסי מין, או במצבים בהם גברים נאלצים לחלוק מקלחות משותפות, להשתמש בשירותים ציבוריים, להתהלך עם בגד ים או להתלבש בחדרי הלבשה משותפים.

אך ללא ספק, הבעיה העיקרית הנוצרת היא בעת מגע מיני, המבוכה, הקושי בתפקוד וההשלכות הרגשיות והפיסיות של המצב.

דימוי עצמי נמוך

הבעיה האמיתית אינה נעוצה בגודל איבר המין, אלא בערך העצמי הנמוך הנלווה למצב. גברים נאלצים ללמוד לבסס את הערך העצמי שלהם כבני אדם וכגברים, למרות הגודל הקטן של איבר מינם. לעיתים קרובות, הם כועסים על מצבם, לא בגלל גודל איבר מינם, אלא בשל תחושת חוסר האונים. הם מרגישים עצמם "שווים" פחות מגברים אחרים, ובמקרה הגרוע, מאמינים כי אינם ראויים לאהבה.

כיצד מתמודדים עם מצב של איבר מין קטן?

גירוי טסטוסטרון עשוי לקבוע אם הגורם הוא הורמונלי. גם שיקום וטיפול כירורגי הורמונלי עשוי להוות אופציה. במקרה הצורך, רופא המשפחה יעניק הפניה לאורולוג על מנת לקבוע את שיטת הטיפול הפיזי המתאימה.

במקרה של עודף משקל, דיאטה מאוזנת ותכנית הרזיה תוכל להשפיע על שינוי גודלו של איבר המין.

מומלץ אף לקבל ייעוץ ותמיכה פסיכולוגיים לגבר ולבת זוגו, כחלק מתכנית טיפול רפואית טובה. הטיפול עשוי להיות בעל תוצאות טובות, מועילות ועמוקות לגבי דרך ההתמודדות.

שיעור חשוב אותו על גבר ללמוד הוא כי ערכו העצמי נקבע בעיקר על פי השאלה איזה אדם הוא באמת, ולא על פי עושרו, יופיו, גודל הבית או המכונית שלו ובודאי שלא על פי גודל איבר מינו.

תגובות נשים לאיבר מין קטן אצל גברים

בניגוד לדעה הרווחת, נשים חוששות להתקרב אל גבר בעל איבר מין קטן, עוד לפני שהן יודעות על מצבו. הרתיעה שלהן נובעת קודם כל בשל המצב הרגשי של הגבר, המאופיין בכעס, עוינות, והערכה עצמית נמוכה.

מכיוון שבדרך כלל נשים חושבות יותר, או בעיקר, באופן רגשי, החדשות הטובות הן, כי בניגוד לדעה הרווחת, הגודל אינו תמיד קובע מבחינתן. אם בן זוגן הוא גבר מדהים, רגיש, נדיב, מעניין ואוהב, גודל איבר מינו יהווה אולי בעיה פיזית, אך לא יקבע את גורל היחסים ביניהם.

גברים בעלי איבר מין קטן מכירים בדרך כלל את הדרכים "לפצות" על גרעונם בדרכים אחרות, והם גורמים לבנות זוגן להגיע לסיפוקן באמצעים אחרים של גירוי. נשים מעריכות בדרך כלל משחק מקדים, רגש, תשומת לב לצרכיהן והשקעה רגשית ופיסית.

איבר מין קטן
גברא פתרון טבעי לאין אונות
גברא פתרון טבעי לאין אונות

גברא כבר 26 שנה עוזרת לגברים הסובלים מאין אונות ומייסדת הפורטל לאין אונות בישראל, המקום עם המידע המקיף ביותר על כל הסיבות והגורמים לאין אונות, על דרכי ההתמודדות והטיפול ומייעצים בנושא!

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן