התקשרו כבר עכשיו ותוך זמן קצר תחושו בהבדל!

מרפאה לטיפול מיני – באילו בעיות היא מטפלת?

בחירת רופא זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לתפקוד מיני!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

תוכן עניינים

יחסי מין טובים בין בני זוג לא תמיד מספיקים בכדי לספק אותם או בכדי לגרום להם לאושר ולסיפוק מחיי הזוגיות, ויחסי מין לא טובים עלולים להרוס את הזוגיות, גם כאשר היא מוצלחת ומאושרת מכל היבט אחר.

אנשים שאינם מרוצים מהמיניות הזוגית עלולים למצוא את עצמם בתסכול תמידי בתוך הזוגיות שלהם, מה שגורם למריבות, למתחים ולחוסר סיפוק מהחיים המשותפים. במיוחד עבור סיבות אלה הוקמו מרפאות לטיפול מיני שמאבחנות את הבעיות המיניות ומטפלות באופן נפרד בנשים ובגברים, וגם נותנות טיפול מיני זוגי.

בעיות בתפקוד המיני

אנשים עם בעיות בתפקוד המיני סובלים בעצם מכל בעיה שבאה לידי ביטוי בשעת קיום יחסי המין או בעת כל מגע מיני אחר. אותן הפרעות מופיעות גם אצל נשים וגם אצל גברים, גם אם זה בכל אדם בנפרד וגם אם זה ביחד בתוך המערך הזוגי, ומשפיעות עליהם בכל רובדי החיים.

אנשים בודדים או בני זוג הסובלים מבעיות בתפקוד המיני, ממיניות לא טובה או מחוסר סיפוק מיחסי המין שלהם עם בני זוגם, פונים אל מרפאה לטיפול מיני כדי לקבל מענה לצורכיהם. ישנן הרבה מרפאות לטיפול מיני, כאשר המשותף ביניהן הן הבעיות שאיתן מגיעים האנשים.

  • בעיות תפקוד מיני בקרב נשים: בין הבעיות בתפקוד המיני בקרב נשים ניתן להבחין בכאבים בזמן קיום יחסי מין, בקשיים בחדירה מסיבות פיזיות או נפשיות, בירידה בחשק המיני או בחוסר חשק מוחלט, בקשיים בהגעה לסיפוק מיני מלא או בחוסר יכולת מוחלט בכך, בבעיה של ביישנות יתר, בקשיים בבניית מערכות זוגיות, בחוסר ניסיון מיני עם בני זוג, במצבים של שיקום מיני (למשל אחרי פרידה), בבעיה של גיניזמוס- עיוות בנרתיק, בקשיים להגיע לאורגזמה – אנאורגזמה ובדלקות באזור הכניסה לנרתיק.
  • בעיות בתפקוד המיני בקרב גברים: בעיות של שפיכה מוקדמת, בעיות של זקפה, ירידה בחשק המיני או חוסר חשק מוחלט, שפיכה מעוכבת (קושי לגמור בעת חדירה), כאבים בעת מגע מיני, תופעת ביישנות, חוסר ביטחון מול נשים, חוסר ניסיון מיני, חוסר ניסיון בזוגיות, חרדות מאינטימיות, קשיים בבניית זוגיות, שיקום מיני ובעיה של גודל הפין מתחת לנורמה.
  • בעיות בקרב זוגות: בני זוג מגיעים יחד אל מרפאה לטיפול מיני כשהם סובלים מבעיות כגון חוסר התאמה בתחום המיני, קשיים בקיום יחסי מין בגלל בעיות בזוגיות, פערים בצרכים המיניים, רצון בריענון של חיי המין, רצון בשיפור ההתאמה המינית, מצבים אחרי ניתוח שעבר אחד מהם, שיפור החשק המיני וההתעוררות המינית, רצון להתגבר על ביישנות שמעכבת את הקשר המיני, רצון להתמודד עם הפרעות בתפקוד המיני בגלל נכות מסוימת, קושי ביצירת קשרים חדשים שמוליד קושי בתפקוד מיני ורצון בשיפור התקשורת המינית.

תכניות טיפול

מרפאות לטיפול מיני מקבלות אנשים שסובלים מבעיות בתפקוד המיני, והם מעוניינים בשיפור המצב. תכניות הטיפול נקבעות על פי אותן בעיות שעמן הגיעו האנשים (בין אם זה יחידים ובין אם זה זוגות) ובהתאם לאופי הזוגיות שלהם.

כדי להתאים את סוג הטיפול באופן אישי לכל פונה, מרפאות לטיפול מיני לוקחות בחשבון גם את הרקע ממנו מגיעים המטופלים, מבחינה תרבותית ומבחינה דתית, מכיוון שפעמים רבות הרקע קשור לבעיות בתפקוד המיני, וממנו צריך להתחיל לטפל.

המרפאות מעניקות טיפולים מיניים משולבים, מבחינה פיזית ומבחינה רגשית. טיפולים אלה כוללים הדרכה ומתן כלים לבנייה של מערכת זוגית טובה יותר מבחינה מינית, המטופלים מקבלים תרגילים מגוונים לפי הבעיות הספציפיות אתן הגיעו, ואם דרוש אז ניתן גם טיפול תרופתי לפתרון הבעיה.

מרפאה לטיפול מיני
גברא פתרון טבעי לאין אונות
גברא פתרון טבעי לאין אונות

גברא כבר 26 שנה עוזרת לגברים הסובלים מאין אונות ומייסדת הפורטל לאין אונות בישראל, המקום עם המידע המקיף ביותר על כל הסיבות והגורמים לאין אונות, על דרכי ההתמודדות והטיפול ומייעצים בנושא!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן