התקשרו כבר עכשיו ותוך זמן קצר תחושו בהבדל!

טיפול בשפיכה מהירה – שיטות טיפול

בחירת רופא זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לתפקוד מיני!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

תוכן עניינים

שפיכה מהירה או מוקדמת הינה הפרעה אשר יכולה לפגוע באיכות החיים ובהערכה העצמית באופן משמעותי. על פי נתוני הסטטיסטיקה, כ- 30% מהגברים סובלים ממנה באופן כרוני, ורבים אחרים יסבלו ממנה לפחות פעם אחת במהלך חייהם. לא תמיד היא מקבלת את תשומת הלב הראויה, הן מצד הרופאים והן מצד חברות התרופות.

משמעותה של שפיכה מוקדמת היא שהגבר מגיע לשיא הגירוי, עוד לפני או מיד אחרי החדירה. תופעה זו עלולה לפגוע ביחסים בין בני הזוג, ולתסכולו של הגבר אשר לא מצליח להשלים את האקט המיני במלואו.

הגורמים לשפיכה מוקדמת יכולים להיות גופניים או פסיכולוגיים. על הרופא לאבחן את הסיבה האמיתית, ועל פיה לטפל בסימפטומים. בעיה גופנית עלולה להיות כל מחלה כרונית כמו למשל סוכרת, פגיעות בעמוד השדרה, או בעיות בפין עצמו.

מעבר לכך, בעיה פיזיולוגית יכולה להתבטא במנגנונים גבוהים יותר, הקשורים למוח ולמרכז השפיכה. בעיות פסיכולוגיות יכללו בעיות בקשר שבין שני בני הזוג, טראומות מהעבר או מצבי דיכאון ולחץ.

חשיבות הטיפול שפיכה מהירה

רבים הגברים אשר לא מטפלים בבעיה, כאשר זו מתגלית. פעמים רבות, הם חושבים כי הבעיה תיפתר מאליה, הם נבוכים לגלות את "הסוד" לאנשים זרים ובכללם גם לרופא. ישנו מחסום להגדיר את הבעיה מחשש להדבקת סטיגמה, כמו גם מחשבה כי בעיה זו מקורה בראש, וכי אין היא מתאימה לטיפול כלשהו.

ללא טיפול, בעיה זו, בדומה לבעיות זיקפה, יכולה לפגוע באופן קשה בהערכה העצמית של הגבר את עצמו, וביחסים שבין בני הזוג, כאשר כל צד מפחד לדבר ומרגיש תסכול, אכזבה וחוסר סיפוק.

כאשר שפיכה מוקדמת מתרחשת לעיתים קרובות, פעמים רבות, הגבר מנתק את עצמו רגשית מהתהליך המיני כולו, ועלול להרגיש כעס על עצמו ובת זוגו. ניתוק זה אשר מוביל לפחד מפני הפעם הבאה של קיום יחסי מין עלול להגביר ולהחריף את התופעה.

פנייה לרופא וניסיון לפתור בעיה זו, עשויים לתרום רבות לאיכות החיים בכלל. יש לזכור כי תרופות חדשות אשר מנסות למנוע תופעה זו, נמצאות בפיתוח ובניסויים קליניים ברחבי העולם.

שיטות טיפול שפיכה מהירה

  • טיפול פסיכו-סקסלוגי – הטיפול הפסיכולוגי לגברים ארוך הטווח, עם או ללא בת הזוג, נכשל ברוב הפעמים, כאשר הוא מהווה את צורת הטיפול היחידה. ולכן, הטיפול המשולב מומלץ יותר וכולל לימוד טכניקות שליטה שונות, אולם מתבסס על עזרים חיצוניים כמו למשל משחות, סוגי ספריי שונים ואף כדורים.
  • תרגול – טכניקות שליטה שונות יכולות להיות תרגול עם או ללא בת הזוג על זיהוי המצב הקודם לשפיכה, הפסקת החיכוך, והמתנה עד אשר הגירוי לשפיכה עובר.
  • הטיפול התרופתי בשפיכה מוקדמת עושה שימוש בתרופות אנטי דיכאוניות ומנסה לעכב את הספיגה של הסרוטונין למוח. אחוזי ההצלחה של טיפול זה נעים בין 50% ל- 60%, אולם תופעות הלוואי הרבות של התרופות מונעות מגברים רבים לקחת אותם. תרופות אחרות אשר יכולות להיות בשימוש הן ספריי המותז ישירות על הפין, במטרה לאלחש את ראש הפין ולמנוע את הרגישות אשר מובילה לשפיכה מוקדמת. יש לברר תחילה עם המטופל לגבי אלרגיה לחומרים המותזים, או רגישות כלשהי. חלק מהמטופלים יתלוננו על צריבה מקומית בשימוש בספריי זה.
  •  תרופות מסוג SSRI מנסות אף הן להשפיע על מרכזי השפיכה במוח. לתרופות אלה נרשמה יעילות גבוהה יותר והפחתה משמעותית בתופעות הלוואי הפוטנציאליות.

מעבר לכך, ישנם בשוק תרופות צמחיות רבות, אשר יכולות להיות משולבות עם התרופות הקונבנציונליות ולתת תוצאות יעילות וטובות. בדרך כלל, התוצאה הטובה ביותר מתקבלת מטיפול תרופתי המשולב עם תירגולים. בנוסף לכך, חשוב לציין כי ישנם טיפולים ותרופות שאינם זכו לאישור של משרד הבריאות והשימוש בהם מביא פעמים רבות לפגיעה בתפקוד המיני ולסיכון בריאותו של המטופל בהם.

גברא פתרון טבעי לאין אונות
גברא פתרון טבעי לאין אונות

גברא כבר 26 שנה עוזרת לגברים הסובלים מאין אונות ומייסדת הפורטל לאין אונות בישראל, המקום עם המידע המקיף ביותר על כל הסיבות והגורמים לאין אונות, על דרכי ההתמודדות והטיפול ומייעצים בנושא!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן