התקשרו כבר עכשיו ותוך זמן קצר תחושו בהבדל!

טיפול בחוסר חשק מיני אצל גברים

בחירת רופא זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לתפקוד מיני!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

תוכן עניינים

חשק מיני הוא אחד האלמנטים שמגדירים גבר כ"גבר-גבר" בעיניי עצמו ובעיניה של החברה הסובבת אותו. הגדרת הגבריות מתבססת על העיסוק במין ובחשק למין. לכן כאשר גבר מרגיש חוסר חשק למין כמעט תמיד תלווה ההרגשה הזו בתחושת חרדה והשאלה הראשונה שתעלה במוחו תהיה: מה קורה עם הגבריות שלי?

ירידה בחשק המיני אצל גברים היא תופעה קיימת, אף כי שכיחותה קטנה יותר משכיחותה אצל נשים. להבדיל מנשים שמורגלות ללכידות בין מיניותן לרגשותיהן, גברים מורגלים להאמין שבמגרש המשחקים של הגבריות והמיניות אין קשר הכרחי בין המשיכה הגופנית לנטייה הרגשית.

ירידה בחשק המיני אינה גזרה משמים ואינה מעידה על שינוי אישיותי. יש לה רקע סיבתי  וניתן לטפל בה, אולם ראשית צריך לזהות מה מקור התופעה. מומלץ לרסן את החרדה והבושה ולפנות אל רופא המשפחה שישלח אתכם למספר בדיקות דרכן אפשר יהיה להתאים את המטפל ואת הטיפול. לחוסר החשק המיני אצל גברים סיבות פיזיולוגיות וסיבות פסיכולוגיות – נפשיות.

טיפול בחוסר חשק מיני שמקורו בבעיה פיזיולוגית

הצעד הראשון בטיפול בירידת החשק המיני יהיה איתור מקור הבעיה. ניתן לפנות לרופא המשפחה שיפנה את המטופל לסדרה של בדיקות פשוטות. במידה ותתגלה בעיה פיזיולוגית (השכיחה ביותר היא ירידת רמת הטסטוסטרון בדם המלווה את גיל המעבר הגברי), יינתן טיפול רפואי שסביר להניח יפתור את הבעיה.

את רמת הטסטוסטרון ניתן לאזן לאחר שזוהתה בבדיקת מעבדה פשוטה רמה נמוכה שלו. שלוש דרכים להעלאת רמת הטסטוסטרון:

  • ג'ל אותו מורחים על הכתף או הירך ששומר על רמה אחידה של ההורמון לאורכו של החודש.
  •  זריקות הניתנות מידי שבועיים-שלושה ומעלות באחת את רמת הטסטוסטרון.
  • כדורים שצריכים להילקח אחת לכל 4 שעות.

איזון רמת הטסטוסטרון יועיל גם להעלאת מצב הרוח, הגברת החיוניות והנמרצות, חוזק השריר ושיפור הכושר הגופני.

טיפול בחוסר חשק מיני שמקורו בבעיה פסיכולוגית

טיפול בחוסר חשק מיני שמקורו בבעיות פסיכולוגיות – נפשיות מצריך טיפול מורכב יותר. כאשר בעיית הירידה בחשק המיני אובחנה כבעיה נפשית-פסיכולוגית היא תטופל על ידי מטפל מיני – סקסולוג, על ידי פסיכולוג או על ידי מטפל זוגי – כאשר הגבר שסובל מהבעיה מקיים קשר זוגי קבוע.

אין תרופה שיכולה לייצר חשק מיני, אולם טיפולים פסיכולוגיים יכולים להעלים כליל את הגורם שעיכב את העוררות המינית. בכל הבעיות הבינאישיות יכולים לעזור רופא סקסולוג, פסיכולוג, או מטפל זוגי מוסמך. המטפל ינסה להבין אם מדובר ביחסים שעלו על שירטון ולבני הזוג חשוב לשקם אותם, או שמדובר בזיווג רעוע מלכתחילה ורצוי לסיימו עם כמה שפחות נזק.

  • טיפול מיני זוגי יהיה מורכב משיחות ומפגישות הדרכה כיצד לנהל אורח חיים אינטימי הכולל חיות ומיניות. פעמים רבות הרגעת הגבר עם ההסבר שתגובתו נורמאלית וסבירה יכולה לפתור מיידית את הבעיה.
  • חוסר חשק מיני אצל אחד מבני הזוג הופך מיידית לבעיה של שניהם. פעמים רבות אירוע חד פעמי יכול להיהפך לבעיה מתמשכת רק בשל הרקע עליו הוא מתיישב. במקרים כאלו הטיפול לחוסר החשק יכול להיות טיפול הסברתי-חינוכי שיכלול שיחות על מתירנות מינית, על היופי שבגילוי התשוקה המינית, ועל חשקים ופנטזיות.
  • טיפול מיני התנהגותי יכלול שאלונים, טיפים ותרגולים אותם ייתן המטפל למטופל.
  • טיפול מיני פסיכו-דינמי הוא טיפול שיחדור יותר לעומק וינסה לזהות מה המקור להיווצרות הבעיות שביטוין הוא חוסר חשק מיני.
  • גם לרפואה האלטרנטיבית פתרונות לטיפול בירידה בחשק המיני אצל גברים: רפואה סינית – דיקור יעיל מאוד לטיפול בבעיה; ביו-פידבק – טיפול אלטרנטיבי המיועד להרגעת מתחים, שנעשה בעזרת משוב ממוחשב; לרפואה ההומופתית יש דרכיי טיפול רלוונטיות לבעיות של ירידה בחשק המיני.
שיקום מיני
גברא פתרון טבעי לאין אונות
גברא פתרון טבעי לאין אונות

גברא כבר 26 שנה עוזרת לגברים הסובלים מאין אונות ומייסדת הפורטל לאין אונות בישראל, המקום עם המידע המקיף ביותר על כל הסיבות והגורמים לאין אונות, על דרכי ההתמודדות והטיפול ומייעצים בנושא!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן