התקשרו כבר עכשיו ותוך זמן קצר תחושו בהבדל!

חשק מיני אצל גברים

בחירת רופא זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לתפקוד מיני!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

תוכן עניינים

הפתיחות המינית שהתעצמה במהלך העשורים האחרונים, הביאה הן את הנשים והן את הגברים לדבר על נושאים מיניים באופן חופשי יותר. בניגוד לשנים עברו, כבר אין זו בושה להודות באלמנטים טבעיים אלו, כמו גם להודות אם יש איזו בעיה בהם. אחדים אף טוענים כי חשק מיני אצל גברים דומה לעוד איבר בגוף, כאשר לכל גבר יש אותו. עם זאת, ישנם גברים רבים המעידים על בעיות בחשק ובתפקוד המיני.

על אף הפתיחות, ואולי בשל העובדה שלעיתים הנושא נתפס כמובן מאליו, החשק המיני אצל המין הגברי נותר באפילה. לכן, בכדי שתוכלו לקבל מושג רחב יותר אודות הנושא והאלמנטים הקשורים אליו, ריכזנו לפניכם מעט מידע חיוני, שיאיר אור אודות חשק מיני אצל גברים.

מהו החשק המיני?

חשק מיני אצל גברים דומה במידה מסוימת לחשק מיני אצל נשים, אולם באופן יחסי, אצל גברים הוא רב יותר. מדובר בעוררות מינית, המתבטאת לרוב על ידי זקפה, אותה ניתן לממש באמצעות יחסי מין עם בני הזוג או באמצעות אוננות. החשק המיני הנו שריד לימים קדומים יותר, בהם האדם התרבה בכדי לשרוד.

כיום, ההישרדות כבר לא אקוטית כמו פעם, אולם החשק המיני נותר. בכדי לממש את היחסים, על הגבר לחוש משיכה ואהבה אל בת הזוג. לרוב, ניתן לעורר את החשק המיני באופן טבעי, אולם לעיתים רחוקות יש להיעזר באלמנטים שונים בכדי להעיר אותו. אלמנטים אלו כוללים בין היתר משחק מקדים, מימוש פנטזיות, צעצועי מין ועוד.

חשק מיני מוגזם

לרוב הגברים ישנו חשק מיני ממוצע, המתעורר בקלות. עם זאת, ישנם גברים החשים חשק מיני מוגזם. במקרים אלו, הגבר חש את החשק המיני פעמים רבות במהלך השבוע ואף במהלך היממה. הסיבות לכך רבות ומשתנות מאדם לאדם. לעיתים, חשק מיני מוקצן נגרם עקב תרופות, שימוש בסמים ואלכוהול, הפרעות נפשיות או בעיות גופניות. עם זאת, ישנן פעמים בהן הסיבה אינה ידועה, ויש לבצע אבחון וטיפול פסיכולוגי מקיפים.

בעיות בחשק המיני

בצד השני של הסקאלה, ישנם גברים שיש להם אי-אילו הפרעות בחשק המיני. לפעמים בן הזוג אינו מעוניין להודות בכך, אולם המודעות לבעיה היא הצעד הראשון בדרך להחלמה. ישנן סיבות גופניות רבות הגורמות לבעיות בחשק המיני, החל מבעיות בזקפה, דרך תופעות לוואי של תרופות ועד לחוסר איזון הורמונאלי.

לעיתים קרובות, אין בעיה פיזית כלל ואיברי המין עובדים כמו שצריך, אולם הגבר עדיין לא חש חשק מיני כלל. במקרים אלו בוחנים האם ישנם אלמנטים פסיכולוגיים המשפיעים על כך. אין מדובר רק על טראומה מינית בעבר, על אף שגם היא יכולה להשפיע באופן משמעותי על החשק המיני בהווה, אלא דווקא על אי-אילו מרכיבים התנהגותיים ונפשיים. בין היתר, חשק מיני עלול להיפגע עקב לחצים, חרדות, דיכאון, חרדת ביצוע, לידה, ענישה באמצעות מניעת סקס, פער כספי בין בני הזוג ועוד.

טיפול בבעיות בחשק המיני

בזכות ההתפתחות המואצת של התחום, נוצרו שיטות טיפול רבות לחוסר חשק מיני אצל גברים. ראשית, יש לאבחן את מקור הבעיה בכדי להחליט על דרך טיפול. מומלץ ללכת אל רופא המשפחה שיוכל להפנות לבדיקות הדרושות או לרופאים מומחים. במידה ומדובר בבעיות פיזיות, ניתן לפתור אותן באמצעות כדורים, כגון ויאגרה, או על ידי הקלה והחלמה של הבעיה הגופנית.

במידה ומדובר בבעיות פסיכולוגיות, ניתן לפתור אותן באמצעות טיפול פסיכולוגי, הבוחן את משקעי העבר, מעבד אותם ומוביל להתמודדות טובה יותר בהווה. אם מדובר על בעיות במערכת היחסים, אפשר ללכת לטיפול אצל מטפל זוגי או אצל סקסולוג, אשר יתנו מזור בתחום זה.

סובלים מחוסר תפקוד מיני? כדאי שתראו את הסרטון הבא >>

 

אולי יעניין אותך גם:

בעיות בתפקוד המיני בשל חשש לפגוע בבת הזוג

כל מה שרציתם לדעת על משיכה מינית ולא היה לכם את מי לשאול

חוסר חשק מיני אצל גברים

טסטוסטרון נמוך
גברא פתרון טבעי לאין אונות
גברא פתרון טבעי לאין אונות

גברא כבר 26 שנה עוזרת לגברים הסובלים מאין אונות ומייסדת הפורטל לאין אונות בישראל, המקום עם המידע המקיף ביותר על כל הסיבות והגורמים לאין אונות, על דרכי ההתמודדות והטיפול ומייעצים בנושא!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן