התקשרו כבר עכשיו ותוך זמן קצר תחושו בהבדל!

כל הגורמים לתפקוד מיני לקוי

בחירת רופא זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לתפקוד מיני!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

תוכן עניינים

תפקוד מיני לקוי נגרם כתוצאה מסיבות שונות שחלקן משתייכות לפן הפסיכולוגי של החיים וחלקן משתייכות לפן הפיזיולוגי. יש פעמים שהסיבות לבעיה משולבות זו בזו. תפקוד מיני לקוי בקרב גברים קשור בבעיית שפיכה מוקדמת של הזרע, בבעיית אין אונות- אימפוטנציה, איבוד זקפה במהלך קיום יחסי מין, וריקוצלה או בכלל אי יכולת להגיע לזקפה.

תפקוד מיני לקוי בקרב נשים קשור בנושא של חוסר חשק מיני או חשק מיני נמוך, קשיים בהשגת עוררות מינית, יובש בנרתיק, גיל המעבר או בעיות תפקוד מיני בגיל הזהב, כאבים בזמן החדירה וקשיים בהגעה לאורגזמה או היעדר מוחלט שלה.

בקרב גברים נחשב תפקוד מיני לקוי לבעיה רצינית ומביכה יותר מאשר בקרב נשים. גברים נוטים להרגיש עקב כך תסכול, בושה, רגשי נחיתות, דימוי עצמי נמוך או חרדות ביצוע, וישנם מקרים שבהם הבעיה תידחק על ידם הצידה או שהם יפסיקו לגמרי לקיים יחסי מין. למרות שנמצאו דרכים רבות לטיפול בבעיות בתפקוד המיני, גברים אינם נוטים לגשת לקבלו מפאת החשש, הבושה או חוסר האמון כי הטיפול אכן יצליח.

גורמים פסיכולוגיים לתפקוד מיני לקוי

בעיות של תפקוד מיני יכולות לנבוע מגורמים פסיכולוגיים שונים, גם בקרב המין הנשי וגם בקרב המין הגברי. הגורמים הם רבים וכוללים בעיות בקשר הזוגי, אי יכולת לספק את בן/בת הזוג, אין משיכה לבן/בת הזוג, ישנן הפרעות אישיות כגון חרדות, דיכאונות, תסכול, תחושות של לחץ, חששות, פחדים, חינוך מיני לקוי מהילדות, טראומות מיניות שנחוו בעבר, דימוי עצמי נמוך, אמונות דתיות מנוגדות לאלו של בן/בת הזוג, השמנת יתר, אי שלמות עם הגוף וכדומה.

גורמים פיזיולוגיים לתפקוד מיני לקוי

פרט לגורמים פסיכולוגיים אשר יכולים לגרום לכך שיהיה תפקוד מיני לקוי, ישנם גורמים פיזיולוגיים לא מעטים לתופעה, כמובן שהם חלים על שני המינים.

הגורמים הפיזיולוגיים יכולים להיות מחלות לב, סוכרת, בעיות במערכת השתן, בעיות בבלוטת הערמונית, גידולים סרטניים באיברי המין, תופעות לוואי כתוצאה שתייה מוגזמת של אלכוהול או מהתמכרות לסמים, נטילת תרופות פסיכיאטריות, טיפולי כימותרפיה, טיפולי רדיותרפיה (טיפולי קרינה על ידי קרני לייזר או קרינת איזוטופים) או תופעות לוואי שנוצרו כתוצאה מניתוחים שהיו בעבר.

טיפול מיני תוך התייחסות לגורמים השונים

בהתחלת טיפול לצורך תיקון התפקוד המיני הלקוי צריך לאתר את הגורמים אשר הובילו להפרעה המסוימת. אם הגורמים הם פסיכולוגיים אפשר לפתור את הבעיה על ידי טיפול פסיכולוגי אישי או זוגי, על ידי טיפול מיני זוגי או על ידי כל טיפול אחר שיגרום לשיפור המצב ולפתרון הבעיה.

אם הגורמים לתפקוד מיני לקוי הם פיזיולוגיים, בראש ובראשונה יש צורך לאתר את הבעיה ולבדוק את הדרכים המקובלות לטיפול באותם המקרים, באמצעות מתן תרופות או באמצעות ניתוחים. הטיפול התרופתי אשר מסייע בקבלת זקפה טובה הוא הוויאגרה (התרופה הנפוצה ביותר לבעיה) וישנן תרופות נוספות- לויטרה וסיאליס.

אם מדובר בבעיות של דלקות באיברי המין, על פי רוב הטיפול הטוב והיעיל ביותר הוא אנטיביוטיקה אשר מותאמת במיוחד לבעיה. ישנם מקרים שבהם ניתנות תרופות הורמונליות או מדבקות לגוף, שמיועדות לטיפול בבעיות פיזיולוגיות שונות.

ישנם מצבים שבהם גברים סובלים מבעיות בכלי הדם בפין עצמו או בצינור השופכה. בעיות אלו ניתנות לפתירה על ידי ניתוחי השתלה- לתוך איבר המין משתילים שתל קשיח, שתל מתנפח או שתל גמיש למחצה. בעיות בכלי הדם לאיבר המין גורמות לאימפוטנציה, וישנן דרכים נוספות לטיפול בבעיה כמו למשל טיפול על ידי לייזר רך, משאבת ואקום לצורך קבלת זקפה, זריקות בפין או החדרה של תרופות אל השופכה.

אולי יעניין אותך גם:

האם הסובלים מכאבים כרוניים צפויים לסבול מירידה בתפקוד המיני? מחקר ישראלי בדק

מחקר שבדק את הקשר בין בעיות בתפקוד המיני לבין צריכת תכנים פורנוגרפיים

חינוך מיני לילדים ונוער – הגיל שכדאי להתחיל

שיקום מיני
גברא פתרון טבעי לאין אונות
גברא פתרון טבעי לאין אונות

גברא כבר 26 שנה עוזרת לגברים הסובלים מאין אונות ומייסדת הפורטל לאין אונות בישראל, המקום עם המידע המקיף ביותר על כל הסיבות והגורמים לאין אונות, על דרכי ההתמודדות והטיפול ומייעצים בנושא!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן